Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ef 70-210/1:4.0
- Trådstartare Yve
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ja, det fungerar. I utgångspunkten iaf.
MVH Niclas,
MVH Niclas,
Absolut inga problem. Konstruktionen är visserligen lite gammal, men allt ska funka perfekt.
Det enda du märker som skillnad är att utsnittet blir snävare, du får mer teleeffekt. Det beror på att kamerans sensor är mindre än filmrutan. Bilden blir alltså beskuren om man jämför.
Det enda du märker som skillnad är att utsnittet blir snävare, du får mer teleeffekt. Det beror på att kamerans sensor är mindre än filmrutan. Bilden blir alltså beskuren om man jämför.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Jag vågar inte lova iaf Eftersom jag läste om en kille som inte hade kompabilitet med sin 10D,, om jag inte minns fel.
Hittar jag källan så ger jag info..
MVH Niclas,
Hittar jag källan så ger jag info..
MVH Niclas,
Jag gissar att det var ett Sigma-objektiv du läste om.
Om inte ett Canon EF objektiv funkar på ett Canon Eos-hus fixar säkert Canon det gratis, men det ska funka.
Om inte ett Canon EF objektiv funkar på ett Canon Eos-hus fixar säkert Canon det gratis, men det ska funka.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
froderberg skrev:
Jag gissar att det var ett Sigma-objektiv du läste om.
Ja, men jag tror att jag (då) reagerade på att det faktiskt var ett Canon (ef) 70-210 med skjutzoom.
Men som sagt när jag inte har källan så skall jag inte yttra mig så bestämt. Jag vet inte heller om den kille hade problem med huset.
Min egen svåger har den nämnda zoomen på en D30 och det fungerar finfint. Så det gär den säkerligen i detta fallet också.
MVH Niclas,