Nw2
Avslutat medlemskap
Med förhoppningen att detta inte skall bli till en ny debatt om nämda grabb..så tycker jag nog att mycket av det du pekar på faller tillbaka på nämda person själv..
Exakt detta jag menar . . . . . .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med förhoppningen att detta inte skall bli till en ny debatt om nämda grabb..så tycker jag nog att mycket av det du pekar på faller tillbaka på nämda person själv..
Jag fattade ärligt talat inte varför det relaterades till jantelagen. Kanske är jag dödströg? Hur som helst så är min erfarenhet liksom Skåningens också att det finns vissa översittare. De finns både i denna tråden och även i andra men det har inte med nån jantelag att göra.elohim skrev:
Bättre blir det heller inte när någon relaterar snacket till Jantelagen och får skit för det - jag lovar att alla vet vad Skåningen menade med sitt inlägg ändå.
Det är tråkigt när det hånas. När det påpekas tycker jag däremot är bra.RobertD skrev:
Fast det tråkiga är väl när eventuella felaktigheter inte rättas utan bara påpekas och hånas. Det finns konstruktiv kritik, och så finns det folk som kritiserar för att försöka framhäva sig själva.
elohim skrev:
Fan vad lågt. Då menar jag främst Walle och Jeppe med inläggen ovan.
elohim skrev:
Walle, bra att du kommenterade mitt inlägg. Jag ser att du kritiserar testet och inte testaren, och att du framfört detta tydligt. Jag är helt klart skyldig dig en ursäkt, och borde inte nämnt ditt namn i mitt inlägg.
lotelo skrev:
Daniel. Du och Edward är kompisar?
Vad gjorde det viktigt att så tydligt ange vem som låg bakom testet då du startade tråden? Vart ville du komma med att ange det på det sättet?
Jag tycker faktiskt din beskrivning inom parantes borde ha raderats eftersom den kan uppfattas som uthängande.
Nej, jag menar denna: Edward Hevlund(en del minns nog honom, färgstark karaktär som nuförtiden är avstängd av här på lite luddiga grunder)stranden skrev:
Du menar den om att 'göra om testet'? Tja, tjo. Jo, kanske har du rätt..
lotelo skrev:
Nej, jag menar denna: Edward Hevlund(en del minns nog honom, färgstark karaktär som nuförtiden är avstängd av här på lite luddiga grunder)
bjanha skrev:
Tråkigt att det mest hånande och nedlåtande uttalandet kommer från en av fotosidans forumvärdar. /bjanha
mipert skrev:
Tänk också på de nya medlemmar som läser detta och tror att det är så man bemöts när man inte är en riktig expert. Inte så uppmuntrande.
elohim skrev:
Blev arg på herr forumvärd som har mage att skriva som han gjort bara, och drog med dig av bara farten.