** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

E-Gänga=M42?

Produkter
(logga in för att koppla)

Roachie

Aktiv medlem
Hej bara nyfiken på om man med benämningen E-gänga avser M42 och tvärtom dvs om det är olika benämmningar på samma fattning?

mvh Ricard

Om man slår på E-gänga i forumens sökmotor så finner man svar och då behöver man inte starta nya trådar om allt som redan besvarats flera gånger.
Vänliga hälsningar, Nils.

Nu råkar det vara som så att jag sökte på fotosida som helhet utan att den sökfunktionen lyckades hitta något. Så jag får väl tacka för att någon gjorde sig besväret att göra ett onödigt långt inlägg istället för att svara ja eller nej. Frågan är vad som är värst, att den som söker och inte får några träffar skriver ett inlägg eller att den som tycker att det tjatas om något ämne besvärar sig med öppna dessa trådar i onödan. ;)

Likväl fick jag svar på frågan och tackar så mycket...

mvh Ricard

Man går in på forum och fliken "sök inlägg". Då kommer detta upp. Där fyller man i E-gänga i det tomma fältet och får upp följande 4 trådar (förutom den du själv startat) som behandlar och svarar på din fråga.
Lika vänliga hälsningar, Nils.

Genom att inte öppna trådarna man inte vill läsa så slipper du detta besvär, du verkar ju ändå ha förstått att snarlika rubriker kan vara en ledtråd. Får hoppas att du lyckas bättre med att undvika saker du inte vill ta del av i övriga livet. ;)

mvh Ricard

Där har man för att man vill vara hjälpsam.....trodde bara att du inte visste hur man sökte i forumen. Ursäkta att jag svarade!

Du har helt rätt Nils jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt dåliga uppträdande, har varit en aning stressad den sista tiden och det var naturligtvis dålig stil att låta det gå ut över dig.

Ber åter om ursäkt och tackar för hjälpen och att du delat med dig av din kunskap.

mvh Ricard

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar