Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
E-Gänga=M42?
- Trådstartare Roachie
- Start datum
Roachie
Aktiv medlem
Nu råkar det vara som så att jag sökte på fotosida som helhet utan att den sökfunktionen lyckades hitta något. Så jag får väl tacka för att någon gjorde sig besväret att göra ett onödigt långt inlägg istället för att svara ja eller nej. Frågan är vad som är värst, att den som söker och inte får några träffar skriver ett inlägg eller att den som tycker att det tjatas om något ämne besvärar sig med öppna dessa trådar i onödan.
Likväl fick jag svar på frågan och tackar så mycket...
mvh Ricard
Likväl fick jag svar på frågan och tackar så mycket...
mvh Ricard
Graal
Avslutat medlemskap
Man går in på forum och fliken "sök inlägg". Då kommer detta upp. Där fyller man i E-gänga i det tomma fältet och får upp följande 4 trådar (förutom den du själv startat) som behandlar och svarar på din fråga.
Lika vänliga hälsningar, Nils.
Lika vänliga hälsningar, Nils.
Roachie
Aktiv medlem
Du har helt rätt Nils jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt dåliga uppträdande, har varit en aning stressad den sista tiden och det var naturligtvis dålig stil att låta det gå ut över dig.
Ber åter om ursäkt och tackar för hjälpen och att du delat med dig av din kunskap.
mvh Ricard
Ber åter om ursäkt och tackar för hjälpen och att du delat med dig av din kunskap.
mvh Ricard