Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Drivrutiner till Scanjet 5370C

Produkter
(logga in för att koppla)

aleklint

Aktiv medlem
Hej! Jag köpte en HP Scanjet 5370 C i går.. När jag kom hem så var drivrutinerna och programmen på franska...!! Så jag gick tillbaka till butiken men dom hade inga extra drivrutiner kvar.. Skulle ladda ner dom från HPs hemsida men det går inte..
Jag undrar om det är någon som har dessa drivrutiner och program? Går det att maila dom? I såfall skulle det vara kanon.
Mvh. mats

Jodå.. Det funkade ju bra att ladda hem drivrutinerna. Men när jag satte i gång scannern så började det med ett ganska högt surrande och sedan började lampan blinka... Startade om den några gånger, först hittade inte programmet scannern, men efter ett tag så gjorde den det. Jag lyckades scanna in en bild och började scanna en till, men då efter halva bilden var scannad så flöt allt ut och blev bara streck..
Nu när jag startar scannern så blinkar lampan hela tiden, inget händer.

Ja, jag säger då det!

Det är väl bara att gå tillbaka med den där jag köpte den? Eller vad tror ni?

Mvh Mats

Hehe, det låter inte riktigt som din dag. Tycker defenetivt att du ska be att få byta den, det är förhoppningsvis bara ett måndags ex. du har fått hem.

/Anders

Nej det är inte min dag... :)

Ska gå tillbaks med den i morgon. Jag tror att det var sista exet jag köpte så det kan nog bli svårt att byta den. Men dom får väl laga den.

/mats

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar