Annons

Dopbild-Hjälp

Produkter
(logga in för att koppla)

tsaren

Medlem
Hej!

Min fru tog en riskabel bild på vår dotter innan dopet. Vi kommer att använda den som tackkort till alla som var där, och nu undrar jag om någon har något förslag på hur man skulle kunna få bilden lite ljusare och få fram färgerna lite.

Vi försökte få 3 månadersdottern att hålla i en skylt där det står:

Tack för uppvaktningen på mitt dop!

Det var dock lite för många faktorer och det gick inte. Men det kanske går att få till i efterhand.

Om någon skulle vilja försöka hjälpa oss lite skulle vi vara jättetacksamma.

Här finns stor version av bilden:

http://hem.passagen.se/tommy.sarenbrant/images/kharma/Dopdagen.JPG
 

Bilagor

  • dopdagen.jpg
    dopdagen.jpg
    29.2 KB · Visningar: 673
Jag fick fram bilden men Passagen tillåter inte direkt bildlänkning så därför fungerar det nog inte längre.

Har du ingen annan plats kan jag slänga upp den hos mig om du vill. Säg bara till så gör jag det.

Jag ska också testa att greja med den men jag är inte särskilt bra på det så du lär få bättre förslag om andra kan komma åt bilden.
 
Även om det fungerar att klippa och klistra Passagenadressen så finns bilden även här nu:

http://foto.inze.se/blandat/Dopdagen.jpg


Gjorde även ett snabbt försök att fixa till bilden lite grann. Var det nåt åt det hållet ni var ute efter eller ska det bara vara dottern på bilden?
 

Bilagor

  • liten_dopdagen2.jpg
    liten_dopdagen2.jpg
    19.1 KB · Visningar: 777
Den var svårarbetad måste jag säga.

Men min idé med "glasskylten" är bra, tycker jag.

mvh
 

Bilagor

  • dop-12c_filtered.jpg
    dop-12c_filtered.jpg
    42.7 KB · Visningar: 679
Tack för de fina förslagen. Alla har en charm i sig. Jag gillar verkligen det senaste förslaget med glasskylten.

Armarna åker alltid ut så där på henne när vi balanserar.

Tanken från början var att hon som Ingrid gjorde höll en skylt på pinne, men vi överväger nu att ha skylten så som de senaste två förslagen.
 
ANNONS