Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

digital framkallning hos ONOFF

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Mailwasher

hakanv skrev:
Använder själv Mailwasher (PC), programmet som du kan ta bort mail direkt på mailservern med, istället för att ladda hem en massa skräpmail och farliga bilagor m.m. till din dator.

http://www.mailwasher.net/

/Håkan
Jag kör också med Mailwasher, snittar på ca 80 mail om dagen varav 80% är spam så utan det programmet hade jag kastat burken i sjön! Rekommenderas starkt! Mina tips är att slå på max heuristic strength och använda black-list servers. Bounca inte då det bara ökar mailtrafiken och även i vissa fall skickar till oskyldiga vars mailadress spammarna använder som returadress.

För övrigt har jag använt On-Off ett antal gånger och har varit nöjd med alla utom en gång då två bilder hade klibbat ihop. Någon som har testat deras stora format?

Softasnubben skrev:
...sedan jag bytte från Win98 till XP så får jag nästan dagligen virus i bifogade mail...
Hoppas du inte tror det har med operativsystemet att göra. Lite som att "sedan jag bytte till en grön brevlåda har jag börjat få massor med räkningar."

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar