Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Diaprojektor Kodak Ektapro 7020 och 4020

Produkter
(logga in för att koppla)

mbn

Aktiv medlem
Har projektorerna i rubriken till salu och har ingen aning om hur begagnatpriset för sådana ser ut! Om det finns någon som kan hjälpa mig är jag tacksam! Projektorerna är i nyskick och nästan aldrig använda, finns också ett originalställ med.

Har projektorerna i rubriken till salu och har ingen aning om hur begagnatpriset för sådana ser ut! Om det finns någon som kan hjälpa mig är jag tacksam! Projektorerna är i nyskick och nästan aldrig använda, finns också ett originalställ med.

Diaprojektorer brukar stå och samla damm på loppisar. Kolla på e-bay t.ex om det finns något intresse över huvud taget. Jag har visserligen en projektor i garderoben, mest av kuriosaskäl, men det är väl tyvärr få om ens någon som drar fram en diaprojektor idag när bilderna finns på dator/TV-skärm eller eventuell hemmabioprojektor.

För några år sedan försökte jag sälja ett par Kodak Carousel projektorer, inklusive fina tyska Isco zoomobjektiv. Intresset var noll, tror inte det är högre nu.

Nej det är väl tyvärr så att det inte är något större värde. Vill minnas att de kostade ca 30 000 nya... (det var dock inte jag som köpte dem).

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto