Annons

Dia från proffslabb, skall man acceptera detta?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan du inte sätta TV-Plus på dem? Sverker kunde nog grilla de lata snubbarna rejält. 3 månader och ännu ingen handläggning av din reklamation. Sämre kvalitet är väl inte möjligt?

Aton_ skrev:
Kan du inte sätta TV-Plus på dem? Sverker kunde nog grilla de lata snubbarna rejält. 3 månader och ännu ingen handläggning av din reklamation. Sämre kvalitet är väl inte möjligt?

Ja, det vore nåt med PLUS. Själv skall ja ringa dom och ge dom en rejäl omgång imorgon... Återkommer med utgången!

Här de fått något skäll ännu? ;-)

Jag får väl vara glad i alla fall att jag inte drabbats av det som en kollega just råkat ut för: Posten har slarvat bort paketet med alla hans 18 rullar från resan till Tobago. Kul.

Med posten idag låg ett kuvert från proffskopia. I det låg filmen, plus ett brev som förklarade vad dom kommit fram till. Repan tog dom inte på sig utan där hänvisade man till tryckplattan i kameran. Svårt att motbevisa, så det får man kanske ta.

Dock tog man på sig "smutset" i emulsionen och förklarade det med att det var brunalger i sköljvattnet som orsakat detta.

Med i kuvertet låg även 5 st framkallningscheckar, vilket jag ändå tycker är en ok kompensation.

Men för deras agerande i frågan finns inget försvar, det hör inte ett proffslabb till egentligen!

Jag har som vanligt inte hört något från dem. Dessutom kollade jag på min senaste rulle som damp ner i lådan häromdagen. Varenda remsa (omonterad) är lortig. Dåligt avsköljd eller så. Dessutom verkar det vara smårepor åt en massa håll. Syns mest när jag scannar den.

Fan, jag blir så trött!!!

Gissa om jag tänker testa RP Fotolab istället...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar