Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Designa ditt eget COOP MedMera-kort

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonathan Johansson

Aktiv medlem
Hej!

Nu har alla som handlar hos COOP en rolig tjänst för oss bildreak med MedMera-kort. Man kan på www.coopmedmera.se och beställa ett MedMera-kort med sin egen bild till en kostnad av 95:-

Jag tycker vi visar upp våra egna kort i denna tråden! Kör hårt!

Sä här blev mitt eget:

Bilagor

• medmera.jpg
    medmera.jpg
    58.8 KB · Visningar: 2,270
Jag hoppas att det inte är ditt reella kort du visar, för det är inte särskilt begåvat att lägga ut kortnummer och namn på det viset.

Jag tycker det var en kul grej värd en liten slant att få skapa sitt eget coopkort. Blir kul att se vad andra har valt för bilder i den här tråden :)

Det här är bilden jag valde, där jag försökte få med associationen till mat, naturlighet och "gröna konsum" eftersom jag gärna handlar ekologiskt...

Bilagor

• medmera.jpg
    medmera.jpg
    56.3 KB · Visningar: 1,874
En skojig idé hade ju varit att ta en bild på kassörskan och sedan göra ett coopkort av det. Tror du hon hade blivit paff när hon skulle dra kortet i kassan?

PatrikPolly skrev:
En skojig idé hade ju varit att ta en bild på kassörskan och sedan göra ett coopkort av det. Tror du hon hade blivit paff när hon skulle dra kortet i kassan?

Det faller nog tyvärr på att det står uttryckligen i reglerna för bilderna att man ej får använda en bild på en person utan dennes medgivande.
Bildkorten är dock onekligen är det en kul idé som säkerligen lockar några nya kunder.

Och - varför???

Här i Kronobergs län är de flesta (nästan alla) Coop nedlagda. Vad ska man med "med mera kortet" till då?

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto