kronqvist83
Aktiv medlem
sagan skrev:
Den glädjen det innebär att äga en 20D kan inte mätas i pengar.
Måste säga att den glädje det innebär att äga L-optik inte heller kan mätas i pengar
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sagan skrev:
Den glädjen det innebär att äga en 20D kan inte mätas i pengar.
Personligen är jag lika glad i mina EX och SP Di objektiv...men det är ju konkurenternas närmast motsvarande oxåkronqvist83 skrev:
Måste säga att den glädje det innebär att äga L-optik inte heller kan mätas i pengar
Enda likheten mellan 350D och 20D är att de båda använder CF-minneskort och har EF + EF-S fattning.RolandM skrev:
En 350D håller ett lägre pris och mellanskillnaden kan användas till goda objektiv och tekniskt kunna ge bättre bilder än den snarlika kameran 20D som kostar större slant med billigare objektiv till samma totala slant.
sagan skrev:
Enda likheten mellan 350D och 20D är att de båda använder CF-minneskort och har EF + EF-S fattning.
Vänta lite, jag vet att du har glömt nån mer likhet. Vad var det nu? Jo, färgen, båda kan fås i svart.sagan skrev:
Enda likheten mellan 350D och 20D är att de båda använder CF-minneskort och har EF + EF-S fattning.
Ja, men det är inte samma svart nyans..hehe.Aton_ skrev:
Vänta lite, jag vet att du har glömt nån mer likhet. Vad var det nu? Jo, färgen, båda kan fås i svart.
Biber skrev:
35/2.