Nikonetha
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Det finns inget som säger att man hela tiden skall ha en stor mängd bilder för att vara med. Det skulle likväl kunna vara ngn med 0 bilder men en jävel på att kommentera. Eller ngn som tar 10 riktigt grymma bilder per år och laddar upp.
Och för att upprepa, flera är inbjudna för att sprida bilder över hela spannet. Det finns ju absolut ingen anledning för oss att försöka exkludera ngn genre.
Ge det hela lite tid. Det har funnits knappt en vecka och med tiden så är tanken att alla skall hitta ngt.
Nej, jag kan hålla med dig där.. det är kanske inte kvaniteten bilder, som skall kvalificera dig till gruppen.. men.. jag kan nog känna en viss skepcism när medlemmar i gruppen presenterar äldre bilder.. Hur det än är, när man startar något nytt, vad det än gäller, så kanske man skall tänka till och i första skedet för att ge rätta signaler, presentera iallafall sådant som är taget sista året.
Sedan kommentaren att "du kan ha 0 bilder, men vara en jävel på att kommentera".. Hur kan detta kvalificera dig till en grupp som kallas "Den högre skolan" och återigen.. visst kan den här gruppen bli en inspirationskälla för oss andra.. men.. i dagsläget och just nu är jag tveksam...
Jo kanske om dessa medlemmar, blir mer aktiva, inte bara i gruppen DHS utan totalt sett här på FS.. då kan dom inspirera
Som jag skrev i ett tidigare inlägg här.. jag var inne och tittade igenom samtliga medlemmars bilder här på FS och kände en oinspirerande likriktning tyvärr.. iallafall efter 5-6:e medlemmen jag var inne hos.. Det var så lite som var annorlunda.. som skilde sig från den totala mängden av samtliga medlemmar.. men kanske är det mig det är fel.. vad vet jag...