Per skrev:
[gud så rörigt det blev, lite komiskt nästan..]
Nonno, du tolkade mitt inlägg (som kanske var trassligt, jag är inte känd för att uttrycka mig tydligt..) helt rätt! Jag har fortfarande inte riktigt förstått om David också gjorde det eller inte.
Min tanke var alltså inte att plocka fotografer bland hela intressegruppens medlemmar till en ÜberDHS (kanske inte gillar det uttrycket, men för att inte röra till det ännu mer..), utan att göra det från en särskild "gruppDHS". Jag tror dels att det vore synd att begränsa underlaget till dem som för dagen är med i intressegruppen, dessutom tror jag mer på det upplägget som körts i DHS nu, att FSred eller någon annan kunnig och insatt gör en första inbjudan.
För egen del tror jag att jag skulle fördjupa mig mer i en DHS just riktad mot mitt område inom fotografin, men jag skulle samtidigt uppskatta möjligheten att förkovra mig bland riktigt högklassiga bilder oavsett genre i en ÜDHS.
Per
[Och åter igen - vi engagerar oss i Fotosidan för att det är skojjogt och givande, så vi kan väl behålla diskussionerna på den nivån också? På det hela är ju de flesta överens om att DHS är ett spännande och bra initiativ.]