Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
cecber
Aktiv medlem
AnWi skrev:
Jag missade dessa rader som Torun skrev, bra att du tog upp det Fredrik. Tror nog det är bäst att ta de diskussionerna i denna tråd så att alla ser dem men jag är lyhörd för idéer. Det är alltid kul att diskutera "hur" och "varför". Ibland görs det direkt i bildens kommentar men det nog roligare att skriva här där alla ser.
DAB-värden
Anders
Det har väl varit sagt att denna tråd är till för allt prat vid sidan av bilderna. Så att de som inte har tid med sådana diskussioner och massor med inlägg ska slippa. Så jag tror nog det är bra att ta det i den här tråden.
Vevo
Aktiv medlem
Hej å hå... Jag har i ärlighetens namn inte hunnit med och dessutom glömt bort (förträngt) pga av alldeles för mycket annat runt om kring mig. Så är kommer min officiella WO på förra månaden och skammen lyser röd ända till Norrköping. Jag ska trots detta delge min utvalda bild till Peter, som också lämnade WO )
Men jag ska beskriva min bild efter Peters analys som jag skulle vilja ha gjort den.
Blunda och visualisera
"Midvinternatt i skärgården. Minus 25 grader ute och det blåser kalla vindar. På fönstret har det skapats iskristaller och snöstjärnor som skapar oändligt med mönster, och stora är de. Utanför blinkar fyren på ett värmande och välkomnande vis. Min bild är snöstjärnorna i fönstret i fokus med fyren i bakgrunden (ur fokus)mot en mörkblå stjärnklar natthimmel."
Nu kan ni titta igen ;0)
Men jag ska beskriva min bild efter Peters analys som jag skulle vilja ha gjort den.
Blunda och visualisera
"Midvinternatt i skärgården. Minus 25 grader ute och det blåser kalla vindar. På fönstret har det skapats iskristaller och snöstjärnor som skapar oändligt med mönster, och stora är de. Utanför blinkar fyren på ett värmande och välkomnande vis. Min bild är snöstjärnorna i fönstret i fokus med fyren i bakgrunden (ur fokus)mot en mörkblå stjärnklar natthimmel."
Nu kan ni titta igen ;0)
Nemesis
Aktiv medlem
Välkommen till denna del av fotosidan med oss konstiga människor... hoppas du skall trivas som DAB:areLinda Anderberg (lililinda) anmälde sig
xoqrps
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Välkommen till denna del av fotosidan med oss konstiga människor... hoppas du skall trivas som DAB:are
*host* Linda var med förra rundan också Peter ;-)
Det är bara att fylla på i listan
=================================
Anders Wikström
Eric Bengtsson
Fredrik Hansson
Linda Anderberg
Marcus Bäckström
Peter Olesen
Cecilia Bergman
Mattias Henriksson
=================================
AnWi
Aktiv medlem
Kul...
att se så många anmälningar redan. Fyll gärna på i listan, det är så kul när vi är runt 10st. Då blir det många bilder och kreativa lösningar.
DAB-värden
Anders
P.S. Jag "säger" som så många gånger tidigare. Du som läser detta men ännu inte provat. Gör det! Det är roligt och vanebildande. D.S.
att se så många anmälningar redan. Fyll gärna på i listan, det är så kul när vi är runt 10st. Då blir det många bilder och kreativa lösningar.
DAB-värden
Anders
P.S. Jag "säger" som så många gånger tidigare. Du som läser detta men ännu inte provat. Gör det! Det är roligt och vanebildande. D.S.
Nemesis
Aktiv medlem
xoqrps skrev:
*host* Linda var med förra rundan också Peter ;-)
*Ups* Noll Koll verkar det som ....
Jaja, bättre en gång för mycket än en gång för lite
Hej alla DAB:are - Våren är här!
Massa motorcyklar som kör på bakhjulet de senaste dagarna
AnWi
Aktiv medlem
Härligt!
Jag har legat heldäckad hela helgen med en klämd ichias-nerv (eller hur det nu stavas) pga för mycket trädgårdsarbete.
Som tur är har jag en dator i förrådet där jag kan stå upp så jag kan fixa parslumpning och ny tråd.
Jag lägger ut en länk i den här tråden när jag är klar.
DAB-värden
Anders
cecber skrev:
En till som vill anmäla sig så vi blir jämna lag? Annars är det väl dags för analyser idag? Stress, stress ; )
Jag har legat heldäckad hela helgen med en klämd ichias-nerv (eller hur det nu stavas) pga för mycket trädgårdsarbete.
Som tur är har jag en dator i förrådet där jag kan stå upp så jag kan fixa parslumpning och ny tråd.
Jag lägger ut en länk i den här tråden när jag är klar.
DAB-värden
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Då drar vi igång
Här finns nu Den Andra Bilden. April 2008
DAB-värden
Anders
P.S. Vill du som läser det här testa och hoppa in som nummer tio så fixar jag det men då måste du bestämma dej snabbt. Det är roligare med fler och jämna lag. D.S.
Här finns nu Den Andra Bilden. April 2008
DAB-värden
Anders
P.S. Vill du som läser det här testa och hoppa in som nummer tio så fixar jag det men då måste du bestämma dej snabbt. Det är roligare med fler och jämna lag. D.S.