Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Så trevligt att nästan alla fått "tummen ur" och gjort första delen av uppgiften.
Nu börjar den sköna delen med alla förslag och idéer innan tiden börjar hinna ifatt och paniken sakta infinner sig.
Väder och antalet soltimmar känns verkligen uppmuntrande och de där sprittande känslorna som börjar kännas smittar även av sig på lusten att fotografera.
Det är genomgående sköna analyser och det är roligt att läsa igenom alla. Det ser mao ut att bli en riktigt trevlig omgång.
Med så här många deltagare ökar kraven på oss deltagare. Bilderna skall vara inne till deadline så att alla hinner kommentera allas bilder. Det borde vi väl klara eller hur!
DAB-värden
Anders
Nu börjar den sköna delen med alla förslag och idéer innan tiden börjar hinna ifatt och paniken sakta infinner sig.
Väder och antalet soltimmar känns verkligen uppmuntrande och de där sprittande känslorna som börjar kännas smittar även av sig på lusten att fotografera.
Det är genomgående sköna analyser och det är roligt att läsa igenom alla. Det ser mao ut att bli en riktigt trevlig omgång.
Med så här många deltagare ökar kraven på oss deltagare. Bilderna skall vara inne till deadline så att alla hinner kommentera allas bilder. Det borde vi väl klara eller hur!
DAB-värden
Anders
Vevo
Aktiv medlem
Ja du Emil... Det är hög tid för en analys till mig nu. Nog för att jag är snabb men lite tid vill jag allt ha ;0)
Skriv din analys här
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=89140
mvh/Ove
Skriv din analys här
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=89140
mvh/Ove
millepag
Medlem
Ja se där, det var ju en pinsam start på något nytt det här Får väl skylla lite på att mitt allra första besök på denna sida var först nu i helgen, så jag är väl vad man skulle kunna kalla en newbie
Hur som haver är nu min analys på plats och jag hoppas att jag inte sänkt dina chanser allt för mycket Ove.
Låt oss hoppas att jag håller den andra deadlinen bättre!
Hur som haver är nu min analys på plats och jag hoppas att jag inte sänkt dina chanser allt för mycket Ove.
Låt oss hoppas att jag håller den andra deadlinen bättre!
AnWi
Aktiv medlem
Bra Emil
Vi har alla haft anledning att be om ursäkt för småsaker i denhär tråden. Vi är inte på något sätt fullkomliga så känn dig hemma.
Försiktigt brukar vi stöta på den som är lite sen men det är aldrig illa ment.
Kul att all nu har en uppgift. Nu är det bara att gnugga geniknölarna.
DAB-värden
Anders
Vi har alla haft anledning att be om ursäkt för småsaker i denhär tråden. Vi är inte på något sätt fullkomliga så känn dig hemma.
Försiktigt brukar vi stöta på den som är lite sen men det är aldrig illa ment.
Kul att all nu har en uppgift. Nu är det bara att gnugga geniknölarna.
DAB-värden
Anders
xoqrps
Aktiv medlem
Nemesis skrev:
Bra jobbat Torun, snygg bild också!
Jag misstänker redan att jag kanske blir tvungen att använda helgen också, men än är hoppet inte ute
Kan bara instämma! Fick dock ett litet bakslag idag då jag besökte ett område som tydligen var stängt för allmänheten fram tills 1 maj, så det är bara och börja leta nya idéer igen!
AnWi
Aktiv medlem
Wow!
Sköna bilder och kul idéer.
Det är så uppfriskande med helt oväntade tolkningar av texten. När det dessutom blandas med en smula komik inser man vad rolig den här tråden är. Hoppas verkligen Kenneth tittar in ibland och ser vad han har ställt till med.
DAB-värden
Anders
Sköna bilder och kul idéer.
Det är så uppfriskande med helt oväntade tolkningar av texten. När det dessutom blandas med en smula komik inser man vad rolig den här tråden är. Hoppas verkligen Kenneth tittar in ibland och ser vad han har ställt till med.
DAB-värden
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Jag hukar också under trycket. Om alla klarat uppgiften innan Måndag morgon är det helt i sin ordning tycker jag.
För egen del måste jag bli klar i veckan, helgen är fulltecknad.
Pannan ligger i djupa veck, idéer kommer och förkastas men det måste gå att pressa fram åtminstonde ett uns kreativitet ur de skrynkliga hjärnhalvorna, någon gång
DAB-värden
Anders
För egen del måste jag bli klar i veckan, helgen är fulltecknad.
Pannan ligger i djupa veck, idéer kommer och förkastas men det måste gå att pressa fram åtminstonde ett uns kreativitet ur de skrynkliga hjärnhalvorna, någon gång
DAB-värden
Anders