Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu har jag kommenterat din bild Annelie.
Är det nu sanningens ögonblick är i antågande.
Att visa bilden...


mvh/Ove
 
Ska jag skriva en ny analys av Anna F:s bild, på samma sätt som man analyserade första bilden, i den här tråden? Eller ska jag bara kommentera bilden och hur hon har tolkat analysen?
 
egaeci skrev:
Ska jag skriva en ny analys av Anna F:s bild, på samma sätt som man analyserade första bilden, i den här tråden? Eller ska jag bara kommentera bilden och hur hon har tolkat analysen?

Ja.



Egentligen det första, men det brukar bli det andra. Gör vad som du tror hjälper Anna F mest.
 
Ja nu börjar man bli nyfiken på originalbilden.
Kennet....när är det dags?
Ska vi vänta in hela racet eller räcker det att bägge parter i ett par är klara?

Egentligen vill jag inte att det här tar slut :)
 
Nu dröjer det ett tag...

...innan jag kan länka till den bild jag gjorde min analys till Niels på. Eftersom hans bild inte är uppe än kanske det inte gör så mycket. Nu bär det av på en kort bröllopsresa till London. Naturligtvis med kamerorna i bagaget eftersom vi båda gärna tittar på världen genom en liten glugg. Är tillbaka sent måndag kväll.

Lycka till ni som ännu inte är klara med era bilder!

/Christina
 
Fast innan jag åker

vill jag anmäla mig till nästa omgång!

Tobias Jansson
Leif Eliasson
Ove Lundqvist [FM]
Kenneth Eriksson/BF
Elisabeth Gustafson/BF
Niels Jörgensen
Anders Wikström [FM]
Anna Hallin
Tomas Engström
Cecilia Bergman
Ulrika Nilsson
Annelie Worgard
Christina G Fryle
 
anwo skrev:
Ja nu börjar man bli nyfiken på originalbilden.
Kennet....när är det dags?
Ska vi vänta in hela racet eller räcker det att bägge parter i ett par är klara?

Egentligen vill jag inte att det här tar slut :)

När bägge i ett par är klara kan ni länka till era originalbilder. Vi är fler som väntar med spänning :)
 
Re: Nu dröjer det ett tag...

Tine skrev:
...innan jag kan länka till den bild jag gjorde min analys till Niels på. Eftersom hans bild inte är uppe än kanske det inte gör så mycket. Nu bär det av på en kort bröllopsresa till London. Naturligtvis med kamerorna i bagaget eftersom vi båda gärna tittar på världen genom en liten glugg. Är tillbaka sent måndag kväll.

Lycka till ni som ännu inte är klara med era bilder!

/Christina

En kvinna som har styr på sina prioriteter!

Hon gifter sig och åker på bröllopsresa - men däremellan deltager hon i Den Andra Bilden.
 
Boop skrev:
Men HERREGUD Kenneth!!
SÅG du i min analys att bilden är m i n i m a l i s t i s k??! ;o)) Postförsändelser och detaljhandel.. Är svårt nyfiken på vad det är du ska skapa! ;o)
/
B

Animaliskminimalistiska produkter införskaffade. Om bara Ove har gjort sitt jobb är min bild i hamn i kväll. Går off-line om några timmar och är inte nätad igen förän söndag eftermiddag/kväll.

Lycka till ni andra som är kvar!
 
Ove såg att du gått offline...(Vilket uttryck :) )
Ser dig stående i ett hörn, orörlig och stel.....

Men när du är online igen, kanske är det dags
att vi avslöjar våra originalbilder ?

Jag e jättenyfiken.
 
Ursprungsbilden

Ok, nu är det den sista september och jag tror inte att jag får till nån bättre analys av Anna F:s bild. Jag väntar dock på att hon ska kommentera min :)

Under tiden tänkte jag slänga upp den bilden som var grunden till min analys (hoppas det går bra, annars får ni vänta med att titta tills jag har fått min bild kommenterad).

Här är den i alla fall:

http://www.fotosidan.se/pools/view/94/785449.htm

Väldigt bra övning det här! Ska bli roligt att se vad man får för uppgift nästa gång...
 
Anna H, var har du lagt din tolkning av min analys? Jag har tittat efter den, men måste ha missat den bland alla mejl i denna tråd (förlåt!)
 
Superfin, jag har genast kommenterat den, samt lagt dit en länk till originalet.
Hur är det? Ska vi presentera originalen här också?
 
anwo skrev:
Ove såg att du gått offline...(Vilket uttryck :) )
Ser dig stående i ett hörn, orörlig och stel.....

Men när du är online igen, kanske är det dags
att vi avslöjar våra originalbilder ?

Jag e jättenyfiken.
He, he vilken syn...
Nej jag var med barnen till Åkersberga på orienteringstävling och kom hem sent igår kväll - trött som bara den. Men nu så släpper vi originalbilderna - eller hur ;0)

mvh/Ove
 
Originalbilden som analyserades för Annelie Worgard

Här kommer den bild som låg till grund för analysen till Annelie. Här är bilden!

Jag kommer att lägga in min analys som kommentar till Peters bild och även berätta att jag använt den till "Den andra bilden". När sedan Annelie lägger upp sin originalbild kommer jag att länka till den från min bild, så man snabbt kan jämföra - och skratta lite. Jag föreslår att ni andra gör på samma vis.

mvh/Ove
 
Och här kommer den bild som låg till grund för min analys
Länk till bilden!


Jag kommer att göra likadant som du Ove.
Lägga in min analys om en extra kommentar
till bilden och sen länka bilden du använde till min tagna bild


Säger igen, det här var himla roligt.
 
Så, nu har jag tagit mig tid att kommentera de bilder som är inkomna. Vill be lite om ursäkt för mina något korta kommentarer som dock inte beror på ointresse utan brist på tid att i lugn och ro verkligen betrakta bilderna.

Vill också passa på att meddela att jag tyvärr inte kommer att vara med i nästa omgång utan får vänta tills jobb och annat lugnat ner sig lite så att jag med gott samvete kan lägga ner lite mer tid och energi på övningen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.