Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dags för STHLMträff snart!

Produkter
(logga in för att koppla)

janne_145

Aktiv medlem
Dags för stor STHLMs-träff snart!

Vilka e på? Kom med datumförslag! Tänkte mig klassisk streetfotografering som tema.

Senast ändrad:
hehe nu e jag mer inne på en sån där stor träff som vi hade i somras. Lite "ute i god tid" foto. Men visst, vill du imorgon kan du ju ragga folk i den här tråden :) Själv har jag inventering på jobbet heeela helgen =/

hehe nu e jag mer inne på en sån där stor träff som vi hade i somras. Lite "ute i god tid" foto. Men visst, vill du imorgon kan du ju ragga folk i den här tråden :) Själv har jag inventering på jobbet heeela helgen =/

Invetering suger :( Hoppas det är stora saker du inventerar. Men jo det vore trevligt!

Gaah!
Framförhållning var det. Vad sägs om nästa helg? Med foto på dagen och en massa whatever framåt kvällningen?

Jag hänger också gärna med om det är okej!
Kan denna lördag men kanske ändå hellre nästa, då funkar både lördag och söndag.

14-tiden tror jag funkar bättre för mig. Om det inte finns något evenemang eller något vi kan ha som utgångspunkt blir centralen finemang. Sen trålar vi oss fram mot ... söder ...?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar