Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)
Rajala säljer Canon 90D för 9999Kr för enbart kamerahuset. Kampanjen gäller 2 dagar till.

Rajala har just nu 100-300 RF 2.8 Linsen till ett riktigt bra pris för de som är intresserade.

Nikon 400/2.8 FL på kampanj hos Rajala för 70159kr

Elgiganten säljer Adobes photography-plan för 1099 kr per år istället för 1572kr t.o.m 2/12. Sparar nästan 500kr för 5 minuter jobb med något jag ändå skulle köpt.

Senast ändrad:
Har en längre tid funderat på ett RF100-500 samt RF 1,4X ext. till min R5 och Rajala kunde erbjuda bra priser speciellt med `saftig ´ Canon cash-back.
men så nyktrade jag till och skaffade en Dell XPS 16" laptop (min HP är 9 år gammal) med bra black friday-rabatt. Gissar att nya datorn som klarar dagens tuffa AI-program påverkar bilderna i högre grad än ny optik ;)

/Stephan

• Gilla
Reaktioner: PMD
Har en längre tid funderat på ett RF100-500 samt RF 1,4X ext. till min R5 och Rajala kunde erbjuda bra priser speciellt med `saftig ´ Canon cash-back.
men så nyktrade jag till och skaffade en Dell XPS 16" laptop (min HP är 9 år gammal) med bra black friday-rabatt. Gissar att nya datorn som klarar dagens tuffa AI-program påverkar bilderna i högre grad än ny optik ;)

/Stephan
Förklara? Kan ny AI vara bättre än högkvalitetsoptik? Har jag aldrig hört.

Fick just hem den här armen med dubbla klämmor, Ulanzi C017. Perfekt för mina syften. Gedigen. Kullederna håller. Kan inte rubba dem med handkraft när låsningen är åtdragen. 299 är ett bra pris för den.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto