daniilito
Aktiv medlem
Cyberphoto rear idag (endast idag) EOS M för 2490 kr.
Jag beställde äntligen.
Tog en jag oxå Blev en svart här ska bli kul o testa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyberphoto rear idag (endast idag) EOS M för 2490 kr.
Jag beställde äntligen.
Billigt Canon 100-400 idag på cyberphoto.
Billigt Canon 100-400 idag på cyberphoto.
Även idag har de samma erbjudande (med rabattkoden FILMJULEOSM (eller FILMJULEOSMPAC för "värdepaketet").
Tyvärr blir det ju aldrig nån bra deal på kittet jag är intresserad av (med 22mm och EF-adaptern), så jag fortsätter vänta.
Tyvärr blir det ju aldrig nån bra deal på kittet jag är intresserad av (med 22mm och EF-adaptern), så jag fortsätter vänta.
Idag är det just det. 3490 kr hos Cyberphoto på just detta paketet (önskar jag hade väntat en vecka till istället för att slå till på 18-55 paketet ).
Jag tycker definitivt att det är bra med bägge gluggarna.
Jag har precis fått hem pärlan 22mm/2 och adaptern.
18-55mm IS är helt OK och jag skulle inte vilja vara utan den. Visst kräver den betydligt mer ljus än pannkakan men stabiliseringen fungerar mycket bra på långa exponeringstider. Det som talar emot zoomen är att kameran inte blir fickvänlig.
Mitt totala pris blev 4300 kr. EOS-M med 18-55mm IS för 2500kr. 22mm/2 och EF-adaptern begagnat i nyskick för 1800 kr.
Hej och stort GRATTIS till ditt nya kamera förvärv!! (tidig julklapp :-D?)
Går det bra att fråga om EF-Adaptern?
Fungerar AF/IS och alla objektivets funktioner med EF-adaptern om du monterar ett EF-objektiv som har har Autofocus och IS?
Tacksam för uppgift!
Vänliga hälsningar
Carl