Fredrik AVT
Aktiv medlem
Nej det är Macbook pro med i5 processorn!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är troligtvis förra generationen, men ett bra pris om man inte behöver bland annat TB.
Då är det väldans billigt. Synd att jag inte behöver en till. Eller gör jag kanske det....?Det är modell MC700S/A som avses, med andra ord "Aktuell generation".
Nja, det är nog snarare Cyberphotos "objektivkampanj" som är pinsam, eftersom deras kampanjpriser ligger högre än var samma vara kostar hos Fotokungen, Japanphoto, Rajala m fl.Cyberphoto kör objektivkampanj i helgen. Synd att dom inte har IS versionen av 70-200/4, då hade jag slagit till.
Manic monday på rajala är bara pinsam.
Nja, det är nog snarare Cyberphotos "objektivkampanj" som är pinsam, eftersom deras kampanjpriser ligger högre än var samma vara kostar hos Fotokungen, Japanphoto, Rajala m fl.
Okej, jag kan erkänna att jag inte gick igenom alla utan bara kollade två exempel på måfå (100-400 och 70-200/4) där alltså konkurrenterna råkade vara billigare än Cyberphotos "kampanjpris". Fast fortsätter man att titta ligger flera seriösa handlare lägre i pris på andra "kampanjprodukter" också.Det är du som är pinsam Erland. Skillnaderna är ganska stora enligt mig iaf..
Okej, jag kan erkänna att jag inte gick igenom alla utan bara kollade två exempel på måfå (100-400 och 70-200/4) där alltså konkurrenterna råkade vara billigare än Cyberphotos "kampanjpris". Fast fortsätter man att titta ligger flera seriösa handlare lägre i pris på andra "kampanjprodukter" också.
Du listar tre exempel, var det de enda av de elva objektiven som var billigast på Cyberphoto?
Okej, jag kan erkänna att jag inte gick igenom alla utan bara kollade två exempel på måfå (100-400 och 70-200/4) där alltså konkurrenterna råkade vara billigare än Cyberphotos "kampanjpris".
Ojdå, nu blev det en helt annan sak! Och betydligt billigare. Då tar jag förstås tillbaka det jag skrev tidigare.Observera att man måste klicka på "Läs mer" på Cyberphotos kampanjsida för att få veta kampanjpriset.
Se min editering ovan. Lustig slump att just de tre objektiv du äger själv är de enda där Cyberphotos kampanjpriser ligger nån hundralapp (i ett fall nån tusenlapp) under konkurrenternas!
Observera att man måste klicka på "Läs mer" på Cyberphotos kampanjsida för att få veta kampanjpriset.
Nästa gång det kommer ett erbjudande på en Eizo-skärm, skriv till mig då är ni snälla!