Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Det trista med B H är att leveransen bara sker med UPS, dvs dyrt och bara utkörning, man måste passa att de kommer, inte hämta på posten alltså. I övrigt är de exemplariska som beskrivits, snabbt och seriöst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ytterligare ett tips från Cyberphoto är kolfiberstativ Triopo GT-3232X8C inkl. kulled B3. Vet inte om det syns på sajten men via facebook har man skickat ut att med kampanjkoden TRIO3 får man stativet GT-3232X8C inkl. kulled B3 för 2029.- nu.
Kolla in MediaMarkts reklam som rullar på TV:n nu och börjar gälla imorrn tom söndag.
Köp 2 produkter och få den ena för halva priset. Ja ni fattar ju själva hur feta pengar man kan spara om man funderar på lite tunga prylar....
Kolla in MediaMarkts reklam som rullar på TV:n nu och börjar gälla imorrn tom söndag.
Köp 2 produkter och få den ena för halva priset. Ja ni fattar ju själva hur feta pengar man kan spara om man funderar på lite tunga prylar....
Jag tackar så mycket för att du kollade. Så länge man inte höjt priserna inför detta är det ju ändå bra då många elekronikrear bara rear ut utvalda produkter eller utgående modeller och då marginalerna är låga på elektronik måste MM nästa sälja med förlust.
Någon som e sugen på 2st D600? Blir 4 tusen billigare per skalle.....
Jag tackar så mycket för att du kollade. Så länge man inte höjt priserna inför detta är det ju ändå bra då många elekronikrear bara rear ut utvalda produkter eller utgående modeller och då marginalerna är låga på elektronik måste MM nästa sälja med förlust.
Eller varför inte 85/1.2L och 70-200/2.8L IS (med Cashback).
Dom kostar väl ganska exakt 22.000:-/st.
Då får du 85/1.2 för 16500:- och
70-200/2.8L IS för 14800:- (efter cashback)
DET får man nog säga är rätt bra pris...
Nån som vill slå sig ihop med mig i Stockholm och köpa något för runt 15000:-? Funderar på 50/1.2, så köper vi en sak var..