ANNONS
Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag beställer ofta från Holland. Priserna är klart bättre än i Sverige. För några dagar sen beställde jag ett Zeiss ZE Distagon T 21mm f/2.8 till mina Canon hus. 1399 Euro. De har även 2 års garanti på alla grejorna
Cyberphoto skulle ha 15955 kr
Scandinavian Photo 15995 kr

Exakt.. Pinsamt.. Men man ska inte äta, prata i telefon och hänga på FS samtidigt:).
Tack för tipset. Har beställt en glugg och planerar in ett besök på intervision för kalibrering i början av nästa vecka..:) Det är iaf gratis..

Beställde själv en D-700 från Kameraexpress och jag fick Europa garanti på deras gula lapp. När du köper en D-90 på Netonnet så får du en gul lapp från, ja just det, HOLLAND !

Tala om för mig vad som är "gråimport" ?! ;-)

Haha jo "gråimport" verkar många här slänga sig med men undrar om de ens vet vad det betyder...

va fasen, nu har kamera-express sänkt Canon 70-200 2.8 is II med ytterligare 50 euro, till 1799 , man skulle ha hållt sig...

Jag vet att canon gjort inskränkningar på sina garantier på optik, kanske värt att kolla upp först? Jobbigt att sitta på en 70-200 is utan garanti...

Ja det var "billigt" men då är det väl inte världsgaranti? Står 2 års garanti nederländerna

Antagligen är det 1 års världs-garanti från Canon och ett extra år i Holland. Så brukar det ofta vara. Alla canon objektiv som du köper i vanliga affärer i Sverige kommer också från Holland. Det är där Canon Europa har sitt huvud-kontor och skickar grejorna vidare till resten av länderna i Europa.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar