Annons

D3x FF

Produkter
(logga in för att koppla)
niklas_b skrev:
Det kommer säkert en knippe nya Coolpix!
Då frågar de inte mig om jag vill delta vid presskonferensen. De vet att jag bara skriver för professionella användare och visst kan en sådan använda en Coolpix, men jag rapporterar inte om en ny modell.

Sedan kan de ju lansera flera kameramodeller samtidigt. Det lär väl Canon göra den 20 augusti när de har sin presskonferens.

Stefan
 
Haha, nä men jag börjar få lite i nerverna nu då det aldrig händer nått. delvis för att min far får den ganska fort och jag är intresserad av en ny proffs kamera och annars för att jag får hans d2x.
 
HAHAHA jag läste just Kevins inlägg ovan och undrade vem personen är som skrivit det -> klickade i misstag på Stefan Ohlssons profil och konstaterade att Stefan är 55år gammal och väntar på farsans D2x!? HAHAHAHAHA
 
stefohl skrev:
Då frågar de inte mig om jag vill delta vid presskonferensen. De vet att jag bara skriver för professionella användare och visst kan en sådan använda en Coolpix, men jag rapporterar inte om en ny modell.

Sedan kan de ju lansera flera kameramodeller samtidigt. Det lär väl Canon göra den 20 augusti när de har sin presskonferens.

Stefan

Kommer du delta den 20e augusti ocksa?
 
Vi var några som sökte runt som f-n efter d3x den 9/8 och hittade ju inget...men det fanns en notis om en NY sort sensor. Skulle likna foveon lr vad den heter men bättre. Trist att nikons egna sverigesäljare inte heller vet riktigt när och hur. Men man får väl hoppas på konferensen då! =)
 
thefinger skrev:
1Ds mark III fick en upplösning på 21mp, spännande vad Nikon kontrar med.

enligt Hogan, thom, så kommer nikons motsvarighet först om ett halvår,

lagom till friidrotts VM i Osaka så släpper man en 1dMKIII killer..

FF å 12 MP,

+ VR i supertelena inte minst,

äntligen!
 
ANNONS