Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D2X uppesittarkväll!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag passar på tillfället att fråga om fs-redax, men David Elmfeldt i spetsen, har några bilder att presentera klockan 00.00 ?
 
När man möter folk med tom blick på stan imorgon så vet man vad de har gjort i natt :) Hoppas den blir till belåtelse för er som orkar vaka, då kanske jag köper en beggad 2007.
 
Vid uppesittarkvällar i samband med jul är det ju brukligt att man förtär något gott som kanske lite nötter, glögg eller kanske till och med en liten whisky.

Vad tarvar en kväll som denna?
 
Nötter är bra, det får oss att tänka på användare av andra stora kameramärken ;)

Jag föredrar Cola under kvällen, men var och en kan själv välja lämplig dryck.

Micro-Pop är rekomendabelt tilltugg.
 
Men att ni inte kommer hem till mig och klämmer på kameran på riktigt... Jag har nog inte mer än några tusen bilder tagna med kameran i datorn...

Ho, ho.. *restas*
 
Jag är på!

Ska ändå sitta uppe och jobba på en showreel...det blir nog sent...

Jag har ett annat dilemma,.
Tidigare i dag var jag på ett seminarie där Sony visade sin nya HDV (video)kamera. Och en sådan vill jag naturligtvis ha!
Men den ligger i samma prisklas som D2x ungefär. Vill ha båda. Har inte råd med någon. Men skulle jag ha det, lutar det mot Nikon.

Videokameran finns att köpa sedan en vecka tillbaka...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.