AndersGbg
Aktiv medlem
Lars Johnsson skrev:
Det var väl därför du kände dig trampad på tårna. När du startade tråden som inte handlade om någonting och alla ryktena vissade sig bara vara påhittade.
Att den engagerar folk är för att varje gång den är på väg att dör ut så skriver du ett inlägg så den ska komma upp igen. Skulle tro att du kan hålla den flytande i ett par veckor till.
Nej, jag känner mig på inget sätt trampad på tårna.
Och nej, jag har inget intresse av att hålla den här tråden flytande bara för att jag startade den. Jag postar inlägg här därför att jag tycker att det är kul att diskutera.
Att de först ryktena som jag skrev om visade sig vara fel rör inte mig det minsta. Läser du inlägget ser du nog tydligt att jag INTE skrev att det var någon absolut sanning.
Det här är en ryktes-/spekulationstråd. Hela poängen är att snappa upp och vidarebefodra rykten man hittar – sen är det upp till var och en att värdera ryktena. Vad som i slutändan är sant går omöjligtvis att säga nu. Det kanske inte ens kommer nån D200!
Min förhoppning är att kunna fortsätta diskussionerna om en ev ny kamera här. Jag har däremot ingen lust att fortsätta dividera småsaker med dig.
Fair enough?