Lars Johnsson
Aktiv medlem
Han som startade tråden ställde ju t.o.m. en Canon fråga direkt till mig. När jag svarade så blir det klagomål för det !!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ventileit skrev:
Nikon presenterar sin nya modell imorgon (onsdag). Får väl se vad det blir och när den börjar att levereras. Vad rör EOS 5D så lär det inte bli några leveranser detta år i alla fall eftersom produktionen inte ens kommit igång.
jkene skrev:
Nu är det onsdag, och intent nytt på Nikons eller DPReviews hemsidor (än så länge )
FelixSwensson skrev:
Jag sitter också och väntar. Åh vad spännande!
jkene skrev:
Nu är det onsdag, och intent nytt på Nikons eller DPReviews hemsidor (än så länge )
Ventileit skrev:
Dom har väl knappt vaknat på andra sidan den stora pölen ... hold your horses Cowboy.
Och som jag sade igår, det är ett "rykte" och inget att ta gift på.
AndersGbg skrev:
Jag pratade med min lokala fotohandlare idag, och han sa att Nikon har bjudit in till visning ikväll.
Han trodde dock inte att det skulle visas upp någon D200 (man kan ju undra vad Nikon ska prata om då – Capture 4.3.1??)
jkene skrev:
Men sitt inte bara där då! På med lösmustasch, hatt och mörka solglasögon. Rapportera omgående här efteråt.
AndersGbg skrev:
Hehe, tyvärr fick jag inte veta VAR i Göteborg som "eventet" skulle hållas...
Det kan vara så att man visar upp D200 för vissa utvalda försäljare och andra intressanta personer (jag har för mig att Fotosidans personal fick se D2X och F6 innan de visades upp för allmänheten – eller har jag fel?).
Det skulle innebära att "den riktiga" introduktionen är inte mer än en vecka bort. Vilket skulle stämma med datumet 1:e september som har figurerat.