Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dåliga på att ge kritik...

Produkter
(logga in för att koppla)
Men är det inte lite så också att om man är immun mot den tråkiga kritiken så har man lyckats ransaka sina egna bilder så att säga??? Man vet lite vad som kan komma kommenteras, ex kass skärpa etc, men att man själv är mer eller mindre nöjd med bilden i vilket fall som helst!
Eller att man kört fast i ett spår å kan inte få till det utan att fråga någon utomstående???

Njae, immun kanske var fel ord, jag slänger mej på golvet, gråter o skriker o blir allmänt otrevlig mot mina närmaste en månad eller två om nån kritiserar mina bilder... men jag kastar ingen skit tillbaka på den som skrivit kritiken... snarare tvärtom ;-)

Är sedan den negativa kritiken konstruktiv så blir det riktigt trevligt... åtminstone efter en stund... jag är inte ofelbar. Minns bestämt att jag hade fel hösten 69 ;-)

Detta var en diskussion jag känner för... Jag känner igen mig i känslan av att inte våga ge kommentarer. Jag tittar på så gott alla nya bilder...men är dålig på att kommentera. Det händer, men kan som nybörjare inte komma med så mkt konstruktivt.

Därför antar jag att jag får skylla mig själv lite...men det är ju inge kul när man nästan inte får någon respons alls. Det är ju så jag lär mig och kan bli bättre. Nu har jag lärt mig jättemkt bara på att läsa andras kommentarer förståss, men lite besviken blir man varje gång man loggar in och ingen har skrivit nått. Sen är det ju så oxå att vissa bilder inte är så kul för en del att se...jag lägger ju mest in barnbilder och jag förväntar mig inte 15 kommentarer på dem. Senast här nu så hade jag laddat en hel vecka och sett fram mot att ladda upp en viss bild...jag trodde den var lite mer publikvänlig men hade tydligen fel.

Men så är det...man kan ju inte tvinga folk att kommentera... Men jag kan ju bli bättre på det själv!

Mycket svammel! / Nickan

Prova att kommentera en av mina bilder Nickan ;-)
Jag kommenterar nästan alltid nån bild i retur... ambitionen är att alltid göra det, men nångång har jag säkert missat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar