Jag måste bara få säga en sak,Att jag är oerhört besviken på Crimson,
Innan har jag alltid haft positiva erfarenheter av detta företaget men inte nu längre,
I slutet av september beställde jag 2 st förstoringar, En 100X70 och en 40X50, Det var bara den ena bilden som kom, så då trodde jag att den andra skulle komma nån dag efter då den ena skulle vara blank och den andra matt! Men dagarna gick och ingen kom... så då kontaktade jag crimsom per mail... Och fick nåt svar flera dagar senare att jag skulle uppge orderid.... Och ett par mail fram o tillbaka så är det sista att de tror att posten har slarvat bort kortet vilken kan hända! och att de skulle ta det på sig och skicka en ny... Som skulle ha kommit förra veckan... och nu går jag fortfarande och väntar OCH Brudparet som skulle ha bilden ringer typ varje dag och undrar!! då jag så att det brukar ta ett par dag för leverans från crimson... Det tråkiga är att man redan har betalt för bilden och inte får nån bild...
Så himla dåligt för det känns som man är värsta tjatmostern när man mailar och undrar hela tiden var bilden tar vägen!
Så jag vet inte om jag vill lägga fler order hos dom! Så nu har jag väntat sen 27 september..känns lite länge eller?
Fler som har råkat ut för detta ?