Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cashback-Rebate

Produkter
(logga in för att koppla)
Och nu funkar inte sajten... Typiskt.
Hoppas den kommer igång igen. Den 30/6 närmar sig...

Eller är det ENDAST inköpsdatumet som kampanjens slutdatum gäller?

/Christian
 
Ja, det är datumet på ditt kvitto som gäller. Men det finns ett datum för sista ansökan också men det är längre fram i sommar/höst.
 
Grr. Ja, märkte det imorse jag med... (fick min nya fina 30D igår =).

Det kommer nog igång snart igen men annars har jag för mig att det stod nånstans att canon inte behövde få papperna förren nån månad eller två efter den 30e. (Fast inköpsdatumet måste så klart vara före).
 
Japp, det är datumet som står på kvittot som gäller. Men senast måste man skickat in den 15 augusti.
/Marcus
 
hailstorm skrev:
tog det lång tid att få grejerna? Hur kördes dessa ut?
Pixxas är snabba
efter 3 dagar kom UPS o knacka på

men dom har blivit dyrare
när jag köpte min Canon 17-85 USM 2005-12 fick jag betala ca.4500:- inkl frakt
 
Senast ändrad:
2HOT4U skrev:
Pixxas är snabba
efter 3 dagar kom UPS o knacka på

men dom har blivit dyrare
när jag köpte min Canon 17-85 USM 2005-12 fick jag betala ca.4500:- inkl frakt

har dragit hem lite stuffs därifrån nu i dagarna... och jo det gick att hitta samma prylar billigare i tyskland. Men pixxass ska ju vara bra att ha och göra med och de är fortfarande väldigt mycket billigare än Sverige.

4500kr... fortfarande för mycket för det objektivet ;) Nädå skoja bara. bra pris.

tack.
 
På blanketten man ska printa ut och skicka med tillsammans med fakturakopian så ska man ju också skriva dit serienumret. På min låda sitter ju dels en originalkod, dels en kod jag misstänker Canon klistrat dit och slutligen en lapp som min säljare sannolikt klistrat dit. Hur som helst, koderna är rätt lika med vissa avvikelser, men då det känns som om det kan bli tjurigt om det är fel, vilken kod ska jag välja? Det är en 400D med 18-55 objektiv.
 
Drk skrev:
På blanketten man ska printa ut och skicka med tillsammans med fakturakopian så ska man ju också skriva dit serienumret. På min låda sitter ju dels en originalkod, dels en kod jag misstänker Canon klistrat dit och slutligen en lapp som min säljare sannolikt klistrat dit. Hur som helst, koderna är rätt lika med vissa avvikelser, men då det känns som om det kan bli tjurigt om det är fel, vilken kod ska jag välja? Det är en 400D med 18-55 objektiv.

jag skickade alla
 
Är det nån som har fått några cashback-pengar nyligen? Jag skickade in mina papper för över en månad sen, och har fortfarande inte hört ett pip.
Det finns ju nån sida där man kan gå in och kolla hur det går, men där fanns jag inte med. Och inte svarar de på mejl heller, trots att det finns en adress man ska använda om man inte hittar sina uppgifter på deras site. Misstänker att brevet inte kommit fram.
Enda trösten är väl att jag inte hade en tanke på det där med cashback när jag handlade...
För övrigt tycker jag det verkar vara ett onödigt krångligt system. Säkert jättetrevligt när det funkar dock :)
 
bara en sidnot då jag också ska utnyttja cashbacken. drog iväg en stooor beställning från pixxass och fattade inte att vorkasse betyder betala i förväg :) :) gissa snopet när man fattar det ;)

aja allting väl.
sändningen är nu on it´s way!
 
tror min tog närmare 2mån.
polaren som skicka in sin dagen efter mig fick pengarna 2v innan mig
 
Handla i dag

Hej
har tänkt att köpa ett 24-70 2.8 i dag, Lördag (30/6, sista dagen).
Om jag handlar från t.ex. Cyberphoto, vad står det då på kvittot?? Blir det dagens eller? Dvs är jag för sent ute. Tacksam för svar idag :)
 
Re: Handla i dag

c5j skrev:
Hej
har tänkt att köpa ett 24-70 2.8 i dag, Lördag (30/6, sista dagen).
Om jag handlar från t.ex. Cyberphoto, vad står det då på kvittot?? Blir det dagens eller? Dvs är jag för sent ute. Tacksam för svar idag :)

du är ute för sent tyvärr tror jag.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.