Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canvas utskrift

Produkter
(logga in för att koppla)

Shibo

Aktiv medlem
Någon som kan tipsa om bra ställe att skriva ut sin canvas? (bra=färg,kvalité,bra återgivning i förhållande till hur de ser ut på kalibrerad skärm, service och pris)
Vänligen
Torben
 
Jag funderar också på att testa dem, Crimson.

Eller vet någon om man vågar chansa på Fujidirekt? Fick ett erbjkudande i mailen, 20x30 cm monterad på en spännram 149:plus porto 49:-. Är lite nyfiken på hur deras resultat blir?
 
Eller vet någon om man vågar chansa på Fujidirekt? Fick ett erbjkudande i mailen, 20x30 cm monterad på en spännram 149:plus porto 49:-. Är lite nyfiken på hur deras resultat blir?

Jag fick min canvas från dem igår och jag är inte helt nöjd med resultatet. Färgerna har på något sätt blivit alldeles för övermättade så hela bilden ser fejkad och dålig ut. Sedan tycker jag inte att de vikt duken på ett snyggt sätt. Det ser hafsigt och onogrannt gjort ut vilket inte är kul. Kvaliteten var väl OK, men vad spelar det för roll när man inte får vad man beställer?
Samtidigt beställde jag en vanlig förstoring från dem och den blev alldeles för mörk, inte helt schysst!¨
Då rekommenderar jag Crimson mycket mer!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.