Annons

Canon EOS 650

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra objektiv för:
Porträtt - Canon EF85/1.8
Arkitektur - Canon EF20/2.8
Båda är otroligt bra och kostar medelmycket. Köp beg. eller utomlands om du vill spara tusenlappar...
 
Om du är ute efter ett hyfsat objektiv kanske
Ef 50/1,8 duger, den kostar dryga tusenlappen vilket bör kunna täckas av din studieekonomi:)


Per-Olof Nordin
 
Jag använder Nikon, men funderar på att skaffa en RT till min tamron adaptall-makro. Kanske också till telet med adapter för situationer där jag behöver använda en tyst kamera, utan vibrationer och utan sikten skymd av spegeln, med extremt snabb reaktionstid efter att man tryckt av. Hur tycker du att den är att använda? Pga ljusförlusten vet jag inte om fördelarna väger upp. Vad gav du för din förresten?

/Pontus
 
gripen skrev:
Ja, den hittade jag också, men det är inte någon riktig manual. Bara en kortare beskrivning anser jag, vilket iofs även den gav en hel del som jag hunnit glömma, så nyttig var även den länken.

Men om du kikar på tipset på 650, så är det manualen scannad i jpg-format. Det hade varit mumma här med det... ;-)

Kolla SvenGe Fotoböcker de har böcker om de flesta kameror vilka fungerar som manualer också. Jag köpte en om EOS600 där och den hjälpte mig att lära mig kameran som saknade manual.

I övrigt är det lite struntprat om fotografering i allmänhet, men det kan man strunta i.

-Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.