Annons

Canon EOS 20D

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror ingen här vet, men någon kanske vet hur många 10D Cyberphoto och Scandinavian Photo fick in i första leveransen? Jag vill minnas att jag hade plats 50-nånting hos Cyberphoto och jag fick INTE min kamera i första leveransen.
 
cw-op skrev:
Är det nån som vet nån länk där man kan höra mk2:an i aktion - Vore kul å´jämföra (c; JANNE

Det har funnits en länk på dpreview, men jag kan bara säga att den låter underbart, den är som en förklädd uzi, ljudet skiljer sig ganska mycket eftersom mark tvåan är utrustad med en proffessionell slutare garanterad att klara 200 000 skott.

/ Säger Jerker som fotade 1050 bilder på en hockeymatch i går.
 
20D har anlänt

Kan berätta för intresserade att jag håller på att testa ett produktionsexemplar av 20D.

Hitintills är allt frid och fröjd men jag ska ha den med mig ut på flera jobb också under nästa vecka innan jag ger ett slutgiltigt omdöme.

Men mycket kamera för pengarna är det!
 
Har någon koll på köer generellt, det finns ju ganska många återförsäljare ?

Magnus är först som vanligt men vem är sist ??

//A
 
Holtin skrev:
Har någon koll på köer generellt, det finns ju ganska många återförsäljare ?

Magnus är först som vanligt men vem är sist ??

//A

En kompis ställde sig häromdagen hos In Warehouse och hamnade som nummer ett. Det gäller att ringa runt. Cyberphoto har en jättelång lista.
 
Det var ett hoppfullt och bra svar Magnus, tack !

(Hur kan du ha sån koll på allt ? Man ser dina alster lite varstans numer, bröllopsplåtningar i SvD, scoutplåtningar, här på Fs.....Du verkar ju jobba en del också....

Det är beundransvärt !)
 
Holtin skrev:
(Hur kan du ha sån koll på allt ? Man ser dina alster lite varstans numer, bröllopsplåtningar i SvD, scoutplåtningar, här på Fs.....Du verkar ju jobba en del också....

Det är beundransvärt !)

Jepp, Jag har bra flyt just nu.

Bröllopsbild i SvD, hade jag ingen aning om. Har inte blivit så mycket bröllop i sommar.

Jag har bra snurr just nu. Denna vecka ska jag jobba för Canon... :)
 
Jodå....i söndags stod du som fotograf faktiskt....Men de där bilderna kommer ju in med en grym eftersläpning så det kan vart något från i maj ?

Sen sa sambon igår att du fanns med i det nya scoutnummret, men jag vet ju att du har dina rötter i kåren..
 
Holtin skrev:
Jodå....i söndags stod du som fotograf faktiskt....Men de där bilderna kommer ju in med en grym eftersläpning så det kan vart något från i maj ?

Plåtade i slutet av juli. Har du kvar tidningen

Sen sa sambon igår att du fanns med i det nya scoutnummret, men jag vet ju att du har dina rötter i kåren..

Har med bilder i fyra scouttidningar som alla kommit ut precis... :)
 
Jo tidningen har jag kvar....
Sitter dock på jobbet nu och kan inte "nå" den..

Varför, vill du se vad du tagit :)
 
Jag hoppas bara att Cyberphoto får en 5 kit eller nåt. Då klarar jag mig med råge. Och då jag blir arbetslös 1okt tänkte jag ta mina 3 månader hemma och bara PLÅTA, PLÅTA, PLÅTA.
 
Är nog sist just nu, eftersom jag just ställt mig i kö... Nåja har inte någon panik egentligen. Det funkar ju faktiskt med film så länge.
Fotohörnan i Umeå räknade med att kunna leverera i början av oktober i alla fall...
 
froderberg skrev:
En kompis ställde sig häromdagen hos In Warehouse och hamnade som nummer ett. Det gäller att ringa runt. Cyberphoto har en jättelång lista.
InWarehouse har inte direkt någon "intressekölista", utan man kan göra en regelrätt beställning hos dem. Jobbigt om man beställer D20 till höger å vänster. Kan bli en tung börda att bära runt på en massa sådana. :))
 
Powershooter skrev:
InWarehouse har inte direkt någon "intressekölista", utan man kan göra en regelrätt beställning hos dem. Jobbigt om man beställer D20 till höger å vänster. Kan bli en tung börda att bära runt på en massa sådana. :))

Jag frågade dem om detta idag och de sa att min anmälan inte var bindande på något sätt, även om de lade in den som en "order". Inga problem så länge man har koll på var man har beställt och avbokar sitt exemplar i tid alltså.
 
Bokade hos min lokala handlare idag. Hamnade först i kön och dom räknar med att få in den "i slutet på september". Bara att hålla tummarna att dom håller vad dom lovar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.