Annons

Canon cashback på 5D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Förbaskat konstigt det här att vissa har så stora problem med att få ut pengarna medans det för andra (inkl mig själv) löser sig så pass smärtfritt. Pelle, har du någon annan bank än FSB? Om så är fallet kanske det vore värt att snabbt som ögat skaffa ett konto i FSB och se om det möjligtvis hjälper.
 
Ursäkta att jag är här och rotar i denna gamla tråd men eftersom den finns så är det ju dumt att starta en ny...
Ville bara meddela att jag postade mitt REK:ade brev den 13 juni och idag den 7 juli fanns pengarna på mitt konto. Jag har gått och väntat på någon form av bekräftelse via email men det var tydligen inte nödvändigt. Så, till alla nytillkomna skeptiker; cashbacken fungerar. Ibland...

Mvh Sixten
 
Vilken tur du hade. Jag har väntat i fyra månader. Skickade in min info den 10:e mars, dom försökte sätta in pengar den 15:e, men det gick inte, och dom meddelade inte det (fick veta det efter att jag tjatat på dom). Jag har ringt flera ggr, mailat, men det är ingen idé. Funkar det inte på första försöket så blåser dom en på pengarna.
 
Ja, vad bekräftelsemail anbelangar så verkar det vara bullshite från Canons sida. Har nu utnyttjat deras cashback både på 5D och 17-40-gluggen och ingen av gångerna har det kommit något mail.

Som jag sade tidigare är det ju förbaskat konstigt varför inte vissa lyckas dra nytta av cashbacken. Vore intressant att veta om det beror på vilken bank man har sitt konto hos.
 
Ah, skönt att fler inte fått mail och att det ändå funkat..
Skickade in i mitten på oktober och väntar med spänning...

Jesper
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.