FlyerOne
Aktiv medlem
Väl bekomme!Tack. Då får jag skaffa snabbare kort om jag inte tycker att antalet räcker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Väl bekomme!Tack. Då får jag skaffa snabbare kort om jag inte tycker att antalet räcker!
Gör det? Var fick du det ifrån?
Jag har sett bildserier som andra har tagit med och utan funktionen aktiv. Tillräckligt stor skillnad för att en som provade menade att den funktionen ensam kan vara anledning nog att köpa en 7D Mark II, för den som ofta fotograferar i sådana miljöer.
Ja, det verkar alla som kommit åt en ha gjort.
Lite märkligt, ändå, för det är knappast för fantastiska resultat på fantasihöga ISO som man köper en 7D Mark II, utan för paketeringen med alla de finesser och egenskaper som den erbjuder till ett i sammanhanget konkurrenskraftigt pris.
Ja, det verkar alla som kommit åt en ha gjort.
Lite märkligt, ändå, för det är knappast för fantastiska resultat på fantasihöga ISO som man köper en 7D Mark II, utan för paketeringen med alla de finesser och egenskaper som den erbjuder till ett i sammanhanget konkurrenskraftigt pris.
Har sagt det förut men får väl ta det igen. Vid hundra procent ser man en ganska ordentlig skillnad. En APS-C kamera har oftast mindre pixlar som sitter tätare. Det ger vid 100% en kraftigare förstoring eller inzoomning om ni vill kalla det för det.
Så vill ni se hur en utskrift i 50X70 cm skall se ut så bedöm bilden vid 30-40 % inzoomning.
Att kika på skillnaden i bildkvalitet vid 100% är detsamma som att bedöma hur bilden blir vid en stortavla.