Joppe61
Aktiv medlem
Är det bara jag som har problem med cachback på OM System?
När jag skulle skicka in blanketten för cachback så kunde jag inte använda min e-post adress då den tydligen redan var registrerad, jag tänkte att det måste bero på att adressen används till mitt OM konto vilket kändes konstigt, men jag använde min andra e-post adress så jag kunde skicka iväg blanketten ( vilket nog inte var det smartaste jag gjort) jag har skrivit till dom flera gånger och förklarat hur det ligger till med ärendenummer och allt. Idag fick jag avslag för att jag skickat in dubbelt.....jag har ju bara skickat en gång.
Men nu är mitt Om konto spärrat det har tydligen skapats ett nytt konto med min andra adress som också är spärrat. Så nu fattar jag vitsen med cachback istället för att bara sänka priset under en kampanj, man betalar inte ut något bara. Första och troligen sista gången jag försöker använda cachback.
//Förbannad OM System användare
När jag skulle skicka in blanketten för cachback så kunde jag inte använda min e-post adress då den tydligen redan var registrerad, jag tänkte att det måste bero på att adressen används till mitt OM konto vilket kändes konstigt, men jag använde min andra e-post adress så jag kunde skicka iväg blanketten ( vilket nog inte var det smartaste jag gjort) jag har skrivit till dom flera gånger och förklarat hur det ligger till med ärendenummer och allt. Idag fick jag avslag för att jag skickat in dubbelt.....jag har ju bara skickat en gång.
Men nu är mitt Om konto spärrat det har tydligen skapats ett nytt konto med min andra adress som också är spärrat. Så nu fattar jag vitsen med cachback istället för att bara sänka priset under en kampanj, man betalar inte ut något bara. Första och troligen sista gången jag försöker använda cachback.
//Förbannad OM System användare