meagefur88
Medlem
Fråga säljaren vad han har fotograferat mest, var han fått sina roligaste bilder, fråga om han tycker/tror autofokusen fungerar bra för sport, fråga om han rekommenderar någon form av regnskydd eller fodral till kameran ... Av svaren på sådana frågor kan du ofta bilda dig en uppfattning hur kameran använts
Nu vet jag att han är lite av en naturentusiast vad gäller sina bilder. Mycket djur och natur. Oklart om han använt den kameran till just det ändamålet men det är det jag vet.
Angående att jag nu funderar på att sälja min 400D med standardobjektivet plus 4 GB minneskort, gör mig osäker på om jag ska ha med det i en liten beräkning i den affär som väntar vad gäller den eller om jag ska sälja den separat. Jag har ingen aning om hur många exponeringar som jag tagit med kameran men med det här minneskortet har jag tagit ca 7400 kort på dryga 9 år. Vad tycker ni är rimligt för den kameran då prismässigt? Kameran har varit med på några semestrar och tagit en hel del porträtt genom åren men annars inget annat vad gäller användningsområden.