Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Byta till Nikon D7000 eller annat objektiv?
- Trådstartare Duchess
- Start datum
perstromgren
Aktiv medlem
Varför är den ingen som går in och tittar på mina bilder under min profil. Visserligen råkade jag logga in på fel konto från början, men det skrev jag. Gå in på mitt namn vid detta inlägget.
[...]
Men jag tycker att bilderna blir för mörka hur jag än ställer in kameran.
Bilderna på din sida är inte för mörka. Om du tycker det, skruva upp exponeringen ett steg.
FS är ett forum där man kommenterar varandras bilder, det gäller alltså även dig. Du har fått 22 kommentarer, men bara avgivit 1. Sitt inte bara där; stick ut och titta och kommentera andras bilder! Man lär sig en väldans massa på det!
Per.
PS. Men en D90 eller D7000 är ett mycket överkomligt sätt att sänka bruset för dig.
Orfeous
Aktiv medlem
Bilderna på din sida är inte för mörka. Om du tycker det, skruva upp exponeringen ett steg.
Hur tänkte du där?
Det finns ju inte en enda bild på hennes sida, varken den nya eller den gamla.
Skiljer ju knappt något på datumen på användarna också.. så varför ha två?
perstromgren
Aktiv medlem
Hur tänkte du där?
Det finns ju inte en enda bild på hennes sida, varken den nya eller den gamla.
Jo, det finns det väl? Jag ser ett flertal här:
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=100525
Per.
Orfeous
Aktiv medlem
Aha, jag hittade ingen på sidorna iaf
jag kan inte se några mörka bilder där... däremot rätt små bländaröppningar vilket kan ge
lite mörkare exponeringar på så sätt.. att använda exponeringskompensation något steg i ljuga miljöer är ju inte dumt ibland eftersom kameran gärna vill mörka ner bilden lite..
jag kan inte se några mörka bilder där... däremot rätt små bländaröppningar vilket kan ge
lite mörkare exponeringar på så sätt.. att använda exponeringskompensation något steg i ljuga miljöer är ju inte dumt ibland eftersom kameran gärna vill mörka ner bilden lite..