Annons

Bra fotolabb sökes!

Produkter
(logga in för att koppla)

Brejdol

Aktiv medlem
Jag är helt enkelt ute efter tips om bra fotolabb man kan lita på. Småbild och mellanformat, färg, dia och svartvitt är aktuellt för mig. Jag bor i Stockholm, men postframkallning är ju också av intresse.

Förresten, vore det inte bra med en "Fotolabbs-kategori" i rescensionslistan? Det vore ju extremt bra att kunna läsa recensioner av olika labb, eller hur? Tror minsann att jag ska föreslå det för redaktörn!
 
Jag vet inte, men för att beställa papperskopior ifrån digitalt har jag testat Dox Bildstudio i Stockholm några gånger och jag tycker att det funderat bra. Har dock inte jämfört så mycket. Någon annan som har erfarenhet av dem? De har i alla fall bra möjligheter i beställningsförfarandet på nätet.
 
bra idé. jag vill också ha en labbkategori.
kan någon rekommendera ett labb i göteborg som gör en bra och billig c41-framkallning?
 
Hallå

Jag använder Crimson färglabb för alla mina bilder, mest dia dock.

Ganska snabba (samma dag) och alltid repfritt samt bra priser tycker jag.

crimson.se

mvh

Jacob
 
Kan varmt rekommendera Reportagefoto för negativ film och kopior. Ger mycket bra resultat, till ett för proffslabb bra pris.

/Erik
 
Prolabbet.se tycker jag. Bra priser men ligger kanske lite illa till rent geografiskt vid Danvikstull.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.