Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bra fotokurs i Malmö?
- Trådstartare Sofie-78
- Start datum
Flummizen
Aktiv medlem
Hej, NTi-skolan i malmö har Fotografi A kurs i Maj, Har själv sökt, tycker de verkar intressant.
Kolla: http://www.nti.se/kunskap/malmo.htm
Även folkhögskolan lär ha kurser, men dessa kostar pengar, Nti-skolan är komvuxutbildningar med rätt till studiestöd.
// Calle
Kolla: http://www.nti.se/kunskap/malmo.htm
Även folkhögskolan lär ha kurser, men dessa kostar pengar, Nti-skolan är komvuxutbildningar med rätt till studiestöd.
// Calle
Sofie-78
Medlem
Flummizen skrev:
NTi-skolan i malmö har Fotografi A kurs i Maj, Har själv sökt, tycker de verkar intressant.
// Calle
Det låter intressant, hoppas att det finns något på kvällstid Har kollat på medborgarskolans kurser med men de kostade en del, klart roligare med gratis!
/Sofie
mipert
Aktiv medlem
NTI lär inte ha några fotokurser på kvällstid.
Jag råkar veta det eftersom jag håller i utbildningen.
Vad är det du saknar Sofie? Tänk på att det är en A-kurs som tar upp grunderna i fotografi.
Du är välkommen att ställa frågor till mig via
[email protected]
Innan jul eller efter nyår.
Jag råkar veta det eftersom jag håller i utbildningen.
Vad är det du saknar Sofie? Tänk på att det är en A-kurs som tar upp grunderna i fotografi.
Du är välkommen att ställa frågor till mig via
[email protected]
Innan jul eller efter nyår.
MathiasT
Aktiv medlem
Folkuniversitetet har ju också kurser.
Sen har jag fått en kurs rekommenderad av en kompis som tidigare gått den:
Naturfotografering
Den ges visserligen i Lund, men den är inte så fasligt dyr. Det är en nybörjarkurs men det finns även en fortsättningskurs.
Sen har jag fått en kurs rekommenderad av en kompis som tidigare gått den:
Naturfotografering
Den ges visserligen i Lund, men den är inte så fasligt dyr. Det är en nybörjarkurs men det finns även en fortsättningskurs.