Annons

Bra affärer i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Dark2

Aktiv medlem
Går säkert att söka lite efter svaret. Men har lite brottom. Ska till stockholm imorgon och tänkte gå in i någon bra fotobutik för har aldrig varit inne i en riktig förutom dom dära stora Fuji reklam affärerna. Så vilka är stockholms bästa fotoaffärer som man borde besöka?
 
Expert på Fridhemsplan brukar alltid dyka upp i sånahär sammanhang (välförkänt såklart).
 
Fast expert på Fridhemsplan har väl flyttat och har inte riktigt samma fotoutbud längre?
 
perkaby skrev:
Fast expert på Fridhemsplan har väl flyttat och har inte riktigt samma fotoutbud längre?

----------------------------------------------

På kameror är de lika duktiga som förut, men ni har glömt Kameradoktorn, som också har stor kunskap samt stort utbud.

Adam
 
Kameradoktorn är min favorit i stockholm. Beror kanske på vad man är ute efter, men de är breda.
 
Var är det för kameraffär som ligger vid Tegnèrlunden? (hörde att det fanns en kameraffär där)


Jag blev besviken när jag var inne på kameradoktorn, den person jag pratade med verkade inte vara så intresserad av att få sålt varorna. Så då skippade jag dem och gick till ett annat ställe där man fick lite mer hjälp...
 
Oscar.O skrev:
Var är det för kameraffär som ligger vid Tegnèrlunden? (hörde att det fanns en kameraffär där)


Jag blev besviken när jag var inne på kameradoktorn, den person jag pratade med verkade inte vara så intresserad av att få sålt varorna. Så då skippade jag dem och gick till ett annat ställe där man fick lite mer hjälp...
---
Fotobutiken vid Tegnérlunden är Schönnherrs. Värd ett besök.

Annars har jag samma erfarenhet som du vad gäller Kameradoktorn, har man inte benfickor och fotoväst så blir man ignorerad...

/Micha
 
Fotokungen på Södermalm brukar ha de flesta billigate dslrerna i sin butik om man vill klämma och jämföra lite. Förmodligen ett av få ställen där man kan få tag på en ny 300D också :)
 
ingen som nämt kameradoktorn? Jag har alltid fått bra service där och dom har hittils alltid haft på lager till skillnad mot alla andra.

Edit: såg nu att jag missat nåt...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.