Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bröllopsbilder ute snö mot svart bil?
- Trådstartare sussieohl
- Start datum
Janne Coolpix
Medlem
..bra att bilderna togs inomhus istället för mot den bakgrunden.
Många gånger får man nog bita sig i tummen och acceptera beställarens val till plats, men utan att gå på alltför hårt så ska man nog försöka att hjälpa dom på traven med att hitta en bättre bakgrund, om det nu inte finns något i platsen som dom verkligen vill ha med.
Dom bilder som jag har tagit på bröllop/dop m.m så har beställaren fått bestämma platsen, men jag har påtalat vinkel samt bakgrund, vilket oxå har blivit ett bra arrangemang.
Jag hoppas att du fick till bilderna bra och att bröllopsparet blev nöjda och har bilderna uppsatta på väggen i många år.
Många gånger får man nog bita sig i tummen och acceptera beställarens val till plats, men utan att gå på alltför hårt så ska man nog försöka att hjälpa dom på traven med att hitta en bättre bakgrund, om det nu inte finns något i platsen som dom verkligen vill ha med.
Dom bilder som jag har tagit på bröllop/dop m.m så har beställaren fått bestämma platsen, men jag har påtalat vinkel samt bakgrund, vilket oxå har blivit ett bra arrangemang.
Jag hoppas att du fick till bilderna bra och att bröllopsparet blev nöjda och har bilderna uppsatta på väggen i många år.
sussieohl
Aktiv medlem
..bra att bilderna togs inomhus istället för mot den bakgrunden.
tackar janne! Ja som sagt det var ju inte jag som valde bakgrunden alls, för DOM är detta en speciell plats, inget jag tycker föregående skrivare har någon som helst med att göra...
men bilderna i kyran gic bra förutom att mitt ena minneskort strular som tusan (finns i en annan tråd)
snap01
Aktiv medlem
tackar janne! Ja som sagt det var ju inte jag som valde bakgrunden alls, för DOM är detta en speciell plats, inget jag tycker föregående skrivare har någon som helst med att göra...
men bilderna i kyran gic bra förutom att mitt ena minneskort strular som tusan (finns i en annan tråd)
Vad det mig du menade? Jag skrev
vad är tanken bakom att just ha en svart rostig bil som är översnöad som knappt syns tillsammans med brudparet? Måste alla bilder tas där? Om det är något speciellt med bilen ta någon bild där men kör dom andra på en mer lämplig plats. Det viktiga är väl att brudparet blir bra på bild?
Mitt råd är att kanske hitta en snygg plats inne/vid kyrkan ifall det är kallt etc.
Lycka till.
om den platsen är viktig för brudparet etc tag en bild där men dom andra på en mer lämplig plats. Vad menar du med att föregående skrivare har inget med att göra? du frågar om tips om din ide eller kunds ide med rostig bild o jag svarade vad jag tyckte. Var det fel eller?
sussieohl
Aktiv medlem
Hursomhelst, blev det några bra bilder?
blev ju inga bilder alls utomhus tillslut pga det värdelösa vädret vi hade, så allt blev inne i kyrkan...
Men....minneskortet verkar ha lagt av (finns i annan tråd) ska lägga upp bilder där på "problemet"