Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bröllop igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Bibi skrev:
Hur går det? Har bröllopet redan ägt rum? Den här tråden var så intressant att följa, så det skall bli skoj att höra hur det sedan blev.

Jodå, nu är det avklarat, i allafall plåtningen. Nu sitter jag och petar med bilderna i datorn. Inget avancerat, mest fixar lite med kontrast och skärpa och omvandla till annat format (plåtade i NEF). När sen det är klart så ska jag göra ett grovt urval och slänga upp bilderna i min portfolio så att brudparet kan kolla där i lugn och ro och bestämma vilka dom vill ha.
Så fort som dom ligger uppe så kommer jag att medela det i denna tråd så att ni som vill kan kolla.

Greven
 
Hej på er alla!
Nu så ligger bilderna från brölloppet uppe i min portfolio , eller en del av dom i alla fall.
Om ni undrar över att det ligger så många liknande så är tanken att dom som var där ska kunna gå in och kolla om det är någon dom vill ha, detta gör att det mesta finns representerat, dock inte omklädningen (jag tror bruden skulle jaga mig med yxa om jag la ut dom ;-)) eller från festen, det skulle bli ytterligare över hundra bilder och det orkar jag inte.

Om ni har några frågor eller funderingar, positiva eller negativa så var inte rädda för att yttra er.

Och TACK ytterliggare en gång för alla tips.

Greven
 
Tusen tack för titten! Har än så länge bara snabbkollat men fastnar speciellt för den svartvita bilden av bruden vid vattnet där brudbuketten ännu är i färg, 398 har den visst som nummer. Skulle dock skära bort den där bryggbiten(?) som syns till höger i bild.

Och så tycker jag ju förstås att det är väldigt sympatiskt att hunden följde dem till altaret. Om jag någon gång får för mig att gifta mig kommer det också att vara så men jag har aldrig sett att någon faktiskt gjort så.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.