Annons

bokmärken

Produkter
(logga in för att koppla)

nelirotger

Aktiv medlem
hej
har en fråga. när man skall skapa bokmärke så går man väl till tex den bilden man vill bokmärka, eller fotografen, eller album, och sen trycker man på "skapa bokmärke" på menyn upptill bredvid "tipsa"?
jag har gjort så förr, men de senaste månaderna så har det inte funkat, trycker jag på "skapa bokmärke" så händer absolut ingenting
/E.T

Såg att du svarat i min gästbok istället för här, hade missat det. Vi fortsätter diskussionen här tycker jag.

Internet Explorer skrev du - men vilken version?
Jag testade just med senaste versionen - dvs version 7, och det funkade vad jag kunde se. Är det version 6 du kör kanske?

eh...det vet jag inte...hur ser man det? jag frågade brorsan men han kan inte slita sig från sitt internetspel just nu...men...om jag tar datorpilen och håller den över texten bokmärken uppe till höger...så händer inget...men kanten längst ner...där det står vad internet söker när man söker något...eller laddar...där står det helt enkelt "klart" om jag inte håller muspilen över bokmärken...och håller jag muspilen över bokmärken så står där: javascript:void(0);

Kolla "Om..." i Hjälp-menyn på din webbläsare, där kan du se vilken version

Någon annan som har problem med bokmärken?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto