Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bokmärken och statistik

Produkter
(logga in för att koppla)

Loj

Aktiv medlem
Jag letar efter två funktioner, som jag inte får att fungera...

För det första: Jag har nyss fått mitt medlemsskap uppgraderat till Silver och tänkte lägga in lite bokmärken vid bilder och fotografer som jag fastnat för. Hur fungerar det. Om jag går in på "Mina bokmärken" och "Redigera bokmärken" så får jag bara fram rubriken Redigera bokmärken - ingenting mer...
Hur skall man göra?

För det andra: någonstans har jag sett att man kan se medelvärdet av de betyg man satt... Hur hittar man dit?

mvh /Janne

Bilagor

• untitled-1.jpg
    untitled-1.jpg
    17.2 KB · Visningar: 100
I huvudmenyn längst upp på sidan har du:
Din sida > Dina bokmärken

Voila!

Statistik över egna betyg når du från "Din fotosida" > statistik - satta betyg om jag inte minns fel.

LeadHead skrev:
I huvudmenyn längst upp på sidan har du:
Din sida > Dina bokmärken

Voila!

Statistik över egna betyg når du från "Din fotosida" > statistik - satta betyg om jag inte minns fel.

Tack Erik för ditt svar! Tyvärr blir jag inte klokare.

Vad bokmärkena gäller var det där jag gått in när jag tog skärmdumpen, som jag hade bigogat. Jag gör så här:

1. "Din Sida"
2. "Dina Bokmärken"

EFtersom jag inte har npgra bokmärken, så är listan naturligt tom. Därför:

3. Redigera Bokmärken.

När jag kommit dit ser det ut som på skärmdumpen. Jag ser inegn möjlifghet att lägga till några bokmärken... :-(

Vad statistiken gäller menar jag inte cirkel eller stapeldiagrammet över mina egna betyg utan just medelbetyget. I en tidigare diskussion hade någon lagt in en länk till en sida med en tabell över olika medlemmars medelbetyg... Det är den jag söker...

Men tack för att du svarade!

mvh /Janne

Titta under "Funktioner" --> "Spara som bokmärke"

Bilagor

• bokmarke.jpg
    bokmarke.jpg
    16.7 KB · Visningar: 77
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar