.Z.
Aktiv medlem
Jo...mangans skrev:
Jag tror att om de görs mindre och i en mer neutral färg (förslagsvis grå) så löses problemet.
Frågan är väl om det behöver vara något annat än texten, behövs verkligen ett färgat fält?
//Larsa
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo...mangans skrev:
Jag tror att om de görs mindre och i en mer neutral färg (förslagsvis grå) så löses problemet.
.Z. skrev:
Jo...
Frågan är väl om det behöver vara något annat än texten, behövs verkligen ett färgat fält?
//Larsa
evalisen skrev:
Hmmm.... varför är de så?
Knepigt.
Du får alltså inte lika många tittar ens?
De är ju isåfall konstigt.
mohei skrev:
Nu har det hänt nåt med sidan där man ser tumnaglarna på sina egna bilder. Den gröna knappen har försvunnit men även infot om antal kommentarer under vissa bilder. Under en del andra bilder syns antalet kommentarer.
Är det så för er andra också?
-A- skrev:
När jag kommenterar en bild gör jag för att jag ser någonting i den jag reagerar på, positivt eller negativt, eller ser potential i bilden. Om någon kommenterat den innan eller inte är ointressant.
Radera bilder med automatik - nja säger jag till det förslaget. Men kanske att man plockar bort bilden från kritikpoolen efter ett visst antal kommentarer (men jag är nog lite tveksam till det också).millimeter skrev:
En bra idé vore kanske att bilder som fått fler än fem kommentarer automatiskt raderades.
Ingen hinner (väl?) kommentera *alla* bilder som man gillar, så resultatet blir att alla kommenterar de tio(?) procent man gillar bäst, och dessa procent sammanfaller för en stor del av medlemmarna. Så alla kommentarer samlas på samma bilder. Och det blir kanske inte "bättre" av att man kan klicka fram de senast kommenterade.
Jag kikade enbart på bilder utan kommentarer igår, och där fanns (såklart) väldigt många bilder att säga något om. Man kommenterar till stor del för andras skull, och mest nytta görs då antagligen på okommenterade bilder. Tänk om alla kommenterade en, två eller tre okommenterade bilder varje dag! Det skulle ge rätt så mycket.
lottawe skrev:
Jag tror resultat med spridning av bildkommentarer hade ökat mer om "Senaste bildkommentarer" plockades bort i stället. Så man blev tvungen att gå vägen via alla nya i stället för bara till de som redan fått..
lottawe skrev:
Jag tror resultat med spridning av bildkommentarer hade ökat mer om "Senaste bildkommentarer" plockades bort i stället.