lottawe skrev:
Låter väldigt vettigt!
Fick t.o.m mig att tro på iden, (vilket jag inte gjorde vid första läsningen.)
En kompis pappa hävdar att det bara är idioter som inte ändrar sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lottawe skrev:
Låter väldigt vettigt!
Fick t.o.m mig att tro på iden, (vilket jag inte gjorde vid första läsningen.)
elmfeldt skrev:
Man kanske bara kan rekommendera en person? Då blir man kanske mycket noga med att inte satsa på fel häst!? Och det är inte heller ngn idé att tjata eftersom många medlemmar redan gjort av med sin röst.
Nej nej! Den grå ser bra ut & syns...elmfeldt skrev:
Någonting mittemellan blir det nog. Vi fixar en ny sådan inom ett par dagar.
Månza skrev:
Sen fattar jag ingenting av diskussionen i övrigt, fler kommentarer - javisst, men vissa av oss är tydligen inte tillräckligt duktiga för att ge kommentarer, sån känner jag mej absolut. Tycker det är en skittråkig inställning, alla kan väl tycka även om man inte är tekniskt kunnig och vissa bilder är ju bra, finns inte mycket annat att säga än att lovorda.
Läs Maria Mattiassons utmärkta artikel Konsten att ge bildkommentarerStahl skrev:
Någonstans står det att undvik att ge kommentar som snyggt för det tillför inte fotografen något..
Ser jag en bild som jag tycker om, vill jag säga det, men på något sätt har det blivit svårt att säga ... snyggt, fin bild .... för det är ju precis det jag tycker.... så därför har jag svårt för att kommentera. Men jag fullkomligt älskar många bilder här på forumet även om det inte blir sagt... för det har blivit svårt att säga snyggt, fin bild.
Har orden tappat innebörd?
Stahl
Stahl skrev:
Någonstans står det att undvik att ge kommentar som snyggt för det tillför inte fotografen något..
Ser jag en bild som jag tycker om, vill jag säga det, men på något sätt har det blivit svårt att säga ... snyggt, fin bild ....