Jag måste hålla med Henrik en aning. Jag var där för första gången idag och bemötandet var VÄLDIGT neutralt. Jag kände inte till deras rutiner, därför var jag tvungen att fråga en del hur jag skulle skriva på "beställningspåsen". Bara en sådan sak...borde inte hon skrivit på "påsen", det skall väl inte jag göra? Hon ska ju ta emot beställningen =I Annars så räcker det ju med en lapp på disken med beskrivning av hur man gör, så kan dom ju spara in på en person...
Får se om jag anlitar dom igen... jag tycker överhuvudtaget att serviceattityden är trist på flera labb, som t.ex Diabolaget, Odenlabb och Crimson. Skall man vara proffs och etablerad fotograf för att man inte skall behöva bemötas som något katten släpat in?
Nä, charmkurs borde dom gå allihop! Är det någon här på fotosidan som jobbar på ett av dessa labb så kan den personen gärna förklara varför man skall behöva bemötas på ett sådant arrogant och nonchalant sätt? Kunderna lär ju anlita trevligare labb förr eller senare.
Ja, förlåt, nu höll jag mig inte till tråden riktigt. Men jag kom just från Crimson som sagt, och läste Henriks inlägg...
mvh Christer