Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billig Nikon hos Dustin!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tittade på massor av grejor jag med förut, saker sjunker i pris ganska mycket under jul, iallafall mycket. Synd att man inte har några pengar :(

Fraktfritt

Dessutom fraktfritt (ev postförskottsavgift tillkommer) under december månad om man beställer för minst 300:--. I alla fall om man handlar hos Dustin Home, deras företag som riktar sig till privatpersoner. Samma pris på ovan nämnd Nikon i alla fall.

Förrförra helgen hade de fraktfritt på allt så jag köpte 2 st värdecheckar för framkallning på Fujidirekt. 50:-- för 50 kopior inkl porto. Dessa verkar fortfarande finnas om man söker på Fujicolor. Det enda underliga är att 50 bilder kostar 50:-- men 100 bilder kostar 198,75.

Dessa två checkar för totalt 100:-- skickades hem till mig i en låda (A4 storlek, 4-5 cm tjocklek) som företagspaket med posten. Undrar om de tjänade nåt endaste öre på mitt köp.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar