Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bilkyrkogården
- Trådstartare Lasse H
- Start datum
Director
Aktiv medlem
Är det i Uppsalaområdet å nån svänger förbi här så är jag intresserad av å haka.
Ja, det är i de trakterna. Då är vi fyra i så fall.
Director
Aktiv medlem
På ett sånt här äventyr ska man ju vara optimalt antal för att inte vara ivägen för varandra, men samtidigt för att få bra ekonomi i resan. Jag kör från Nacka och rakt ut på E4, men kan svänga om Västberga och hämta upp folk där, däremot inte in i stan (hata hata och min rygg är kass så jag hatar att trampa koppling också )
Jag bor i Enskede, så Västberga är lite fel för min del. Det är ju lite onödigt att var och en åker olika bilar, men det får fixa sig. Jag har ingen egen kärra, men kan ev. låna en beroende på dag.
BoJohan
Aktiv medlem
Mysigt ställe, verkligen!
Gjorde en utflykt dit själv i söndags. Rätt så väl dolt är det. Körde förbi ett par gånger innan jag såg det, efter att ha fått detaljerad vägvisning av grannen mittemot...
Några bilder:
Gjorde en utflykt dit själv i söndags. Rätt så väl dolt är det. Körde förbi ett par gånger innan jag såg det, efter att ha fått detaljerad vägvisning av grannen mittemot...
Några bilder:
Bilagor
Fabian_
Aktiv medlem
Nu vet jag också vart det ligger! Tog nåra minuter med google....
Men google maps suger ju på att visa platsen. Samhällena runt omkring finns inte ens utsatta ju. Kolla eniro.se och hitta.se så är i alla fall kartorna mer detaljerade. Jag åkte dit på egen hand nu senast i maj och jag använde mig av eniro och hitta.se kartor. Numera hittar jag dit utan kartor. Det är inte omöjligt att jag tar en sväng ut dit senare i höst igen och då åker jag från Uppsala. Ska komma ihåg att kolla med dig om du vill haka på då.
janne_145
Aktiv medlem
Men google maps suger ju på att visa platsen. Samhällena runt omkring finns inte ens utsatta ju. Kolla eniro.se och hitta.se så är i alla fall kartorna mer detaljerade. Jag åkte dit på egen hand nu senast i maj och jag använde mig av eniro och hitta.se kartor. Numera hittar jag dit utan kartor. Det är inte omöjligt att jag tar en sväng ut dit senare i höst igen och då åker jag från Uppsala. Ska komma ihåg att kolla med dig om du vill haka på då.
Jag kolla bara vad stället hette . Ja kolla när du ska dit. Har en till som e intresserad
elohim
Aktiv medlem
Jag kolla bara vad stället hette . Ja kolla när du ska dit. Har en till som e intresserad
Tjena, bor i Uppsala och tänkte också dra dit, vet var det ligger. Har tyvärr inte haft tid att åka dit ännu, men det är ju alltid roligt om det är fler som är sugna!
Följer tråden för att se hur det utvecklar sig med kyrkogårdsbesöket ...
flygnord
Aktiv medlem
hade inte hört talas om stället innan jag såg den här tråden, är grymt sugen att hänga med om det blir någon mer resa.
några minuters eftersökningar visar att det inte är särskilt långt bort från en inte helt okänd plats som har med järnmalm att göra, någon som gjort en combo? eller är plats nummer två kanske avspärrad?
några minuters eftersökningar visar att det inte är särskilt långt bort från en inte helt okänd plats som har med järnmalm att göra, någon som gjort en combo? eller är plats nummer två kanske avspärrad?
od_foto
Aktiv medlem
Ok, jag ska in i studion någon av dagarna, men vet inte vilken än, så ju längre vi kan hålla det öppet desto bättre för mig. Bromma är ju lite off, men du kanske kan ställa din bil på Statoil i Kista norra (t.ex.) och så svänger vi av och fiskar upp dig där (eller om du kanske kan hämtas/lämnas där någon stans?)
Director
Aktiv medlem
Idag kommer jag vara på Sonisphere-festivalen hela dagen, till natten, och kan inte koppla upp mig förrän i morgon (söndag) igen. Måndag den 9:e funkar som sagt för mig, och det går bra att hålla öppet till söndagen. Den 12:e och veckan ut är jag bortrest, och hela påföljande veckan har jag saker bokade vareviga dag. Så då dröjer det innan jag har möjlighet.
Georg
Georg