Annons

Bildväljarregler?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag vet inte vad det är för diskussionstråd du citerar, det där har helt varit Davids boll. Jag har sagt att David är på resande fot, så det blir min uppgift att försöka reda ut detta och göra er nöjda.

Jag klarar mig utan larviga insinuationer om att vi medvetet skulle hindra Jim från att få sina valda bilder visade tack! Det är ju helt befängt, varför skulle vi då ta med honom som bildväljare ens...

Men nu förstår jag hur det ligger till iallafall - både Jim och Maria råkade bli inlagda som bildväljare under samma period - men bara en av dem kunde ju visas veckorna efter. Alltså är det Jims oktoberbilder som skall visas nu. (Det hade inte ett automatiserat system grejat att ta in i beräkningen...)
 
De va en fråga!

En automatisering hade inte lagt två bildväljare på varandra från första början.
Beror ju på hur man kodar förstås.

Hoppas ialla fall ni fixar så att Jim's bilder kan visas nu då!
 
En annan grej om bildväljare... När man väl har den ofantliga turen att få vara bildväljare så får man manuellt komma ihåg vilka bilder man valt ut. (Eller jag fattade i varje fall inte hur man enkelt kunde få fram sina iklickade val). Om en bild var vald eller inte framgick bara om man öppnade den aktuella bilden.
 
Självklart skall bildväljaren bytas när den skall bytas. Dock är det manuellt och kommer vara så ett tag till. Det är dock ingen fråga om att vi inte kan koda till det. Att det kan dröja ett par timmar in på måndag fm tycker jag är ok, men inte att det tar ett par dagar. Just nu var det helg och jag befann mig i Andermatt utan dator. Där bli man varse om att Sverige ligger långt fram när det gäller internettillgänglighet. Det fanns en enda 386:a på det enda internetcafeet, och det var upptagen så fort stället hade öppet.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.